به گزارش پایگاه خبری ربیع،عرضه دوباره شارژرهای وایرلس تسلا

شرکت تسلا به کاربران خود اعلام کرده است که به زودی تعداد زیادی از شارژرهای وایرلس خود را برای فروش عرضه خواهد کرد. اولین بار که این دستگاه برای عموم عرضه شد، ظرف چند دقیقه به فروش رسید که در نوع خود جالب توجه بود. این بار این دستگاه با تخفیف ۱۵ دلاری به مشتریان عرضه خواهد شد.

بسیاری از کاربران این شارژرهای وایرلس، در توییتر خود صحبت هایی را خطاب به شرکت تسلا اعلام کرده اند ولی این شرکت هنوز پاسخی به این پیام ها نداده است. این دستگاه اولین بار اواخر ماه آگوست با قیمت ۶۵ دلار به بازار عرضه شد و نکته جالب توجه ظاهر اپل شکل این دستگاه بود.

رنگ بندی های این دستگاه مشکی و سفید و ظرفیت باتری این دستگاه شش هزار میلی آمپر است که یک ویژگی کاملا ایده آل برای این دستگاه به شمار می رود.

رقابت شارژرهای وایرلس با آمازون

مشخصات ذکر شده برای این شارژرها چندان هم درخشان به نظر نمی رسد، زیرا شما می توانید مشخصات بهتری از این دستگاه را با قیمتی پایین تر، از برند آمازون خریداری کنید. اما از هر چه که بگذریم این دستگاه با برند تسلا عرضه شده است و شکی نیست که خیلی سریع هم به فروش برود. البته برای این دستگاه کابل هایی هم تعبیه شده که کاربر بتواند به صورت مستقیم گوشی خود را شارژ کند. در هر صورت این گجت دارای ظاهر جذاب و خاصی است که می تواند توجه مشتریان و کاربران را به خود جلب کند.

پیام جالب توجه تسلا در مورد دارندگان شارژرهای وایرلس

جالب اینکه تسلا در پیامی اعلام کرده است که کاربران کنونی شارژرهای وایرلس می توانند ۱۶دلار اضافی که پرداخت کرده اند را بازپس گیرند ولی این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. قطعا شرکت تسلا در روزهای آینده صحبت هایی در این زمینه خواهد کرد ولی تا آن روز باید صبر کنیم. به زودی از نسخه تخفیف دار این شارژرهای وایرلس رونمایی می شود و معلوم نیست که این بار این دستگاه چقدر سریع از روزهای قبل به فروش برسد. البته چیزی که خیلی مشخص و واضح است اینکه شرکت تسلا به زودی پس از ارائه این محصول پاسخگوی کاربران نخواهد بود.