به گزارش پایگاه خبری ربیع،کنسول پلی استیشن چهار به زودی همراه با بازی پرطرفدار Fortnite روانه بازار خواهد شد. در چند سال اخیر کمپانی ژاپنی سونی قرار داد هایی را با شرکت های سازنده بازی های پرطرفدار انعقاد کرده است و کنسول بازی خود را با باندل بازی های متنوعی روانه بازار کرده می کند و این بار به نظر نوبت به همکاره با استویدیوی اپیک گیمز رسیده است و باید دید طرفداران این بازی رایانه ایی چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت. هنوز قیمت این باندل کنسول بازی پلی استیشن چهار مشخص نشده است اما باید به زودی شاهد حضور آن در بازار جهانی باشیم.

در چند روز گذشته صفحه وب سایت پلی استیشن کشور ایتالیا این خبر را منتشر کرد و امروز نیز وب سایت های مربوط به کمپانی اپیک گیمز این موضوع را تایید کرد تا خبری خوش برای علاقه مندان این بازی پرفروش و یکی از پرفروش ترین کنسول های بازی تاریخ را اعلام کرده باشد این خبر اینگونه در اختیار کاربران قرار گرفت که متن ترجمه شده آن را با هم مشاهده می کنیم:

آیا برای چالش تابستان آماده‌اید؟ از ۱۶ جولای(دوشنبه، ۲۵ تیر)، بازی Fortnite برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و این پدیده بازی‌های ویدئویی سال خواهد شد! این بسته هم‌چنین روکش Royal Bomber و پانصد V-Bucks همراه خواهد داشت.

با توجه به این خبر باید منتظر یک روکش بسیار زیبا برای این کنسول نسل هشتمی باشیم و همراه با آن پانصد V-Bucks خواهیم داشت که در بازی بسیار هیجان انگیز خواهد بود .

همانطور که بیان شد کمپانی های یاد شده برای این باندل کنسول بازی خبر مذکور را به صورت رسمی اعلام نکرده اند و نمی توان برای این کنسول قیمتی در نظر گرفت اما همواره باندل های کنسول بازی پلی استیشن با استقبالی بیشتر از انتظار رو به رو شده است با این وجود باید دید آیا حضور بازی پرهیجان Fortnite چه تاثیری بر این موضوع خواهد گذاشت.

داستان این بازی بسیار هیجان انگیز است و نسل بشریت تقریبا تمام شده است. شما بخشی از ۲ درصدی هستید که باقی مانده اند و با طوفان های غول آسا مواجه هستید که موجودات زامبی را ایجاد می کنند (ما به آنها زامبی میگوییم اما آنها به طور فنی Husks نامیده می شوند) و در صدد نابودی بشر هستند. بازماندگان هم اکنون با هم کار می کنند تا از زامبی ها، با ساختن پایگاه ها جان خود را نجات دهند و زامبی ها را بکشند.

با مواد معدنی، یا از منابع طبیعی در جهان و یا با جدا کردن ساختمان هایی که زمانی بشریت را در آن قرار داشت ، می توانید منابع را برای ساختن سازه ها در طول روز به دست آورید و از زامبی ها در طول شب به دست بیاورید. با گذشت زمان، می توانید مأموریت ها را به سطح بالا برده و تکمیل کنید تا مهارت و پاداش بیشتری کسب کنید. همچنین رویدادهای زمان محدود مانند SURVIVE THE STORM، با چالش های بیشتر و پاداش برای بازیکنان ماهر و سطح بالا وجود دارد.