به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علی رحیمی اظهار کرد: سومین مرحله رنکینگ دارت منطقه ۲ کشور با حضور ورزشکارانی از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این مسابقات روز پنج‌شنبه ۱۰ آبان ماه در بخش بانوان و روز جمعه ۱۱ آبان ماه در بخش آقایان در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ نفر در بخش آقایان و ۴۰ نفر نیز در بخش بانوان شرکت‌کننده داشته باشیم.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی همچنین بیان کرد: نفرات برتر مسابقات رنکینگ مناطق به مسابقات انتخابی کشور اعزام خواهند شد که تا پایان سال و احتمالاً به میزبانی البرز برگزار خواهد شد.

رحیمی تعداد شرکت‌کنندگان استان در این مسابقات را حدود ۱۰ نفر اعلام کرد.

وی بابیان اینکه این اولین میزبانی خراسان شمالی از این مسابقات است، تصریح کرد: علاقه‌مندان دارت در خراسان شمالی کم نیستند و روزبه‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود و در مرکز استان ۲ خانه‌دارت فعال وجود دارد، لذا تصمیم گرفتیم این میزبانی را برای استان بگیریم.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم که کل مسابقات در هر دو بخش بانوان و آقایان را داوران بومی استان داوری کنند و داور کم نداریم.

رحیمی شانس مقام آوری ورزشکاران استان را بالا دانست و بیان داشت: در سال‌های گذشته نیز ورزشکاران استان مقام‌های خوبی در این مسابقات به دست آورده‌اند.

وی همچنین گفت: هر هفته به‌صورت مداوم در اکثر شهرستان‌های استان همچون بجنورد، آشخانه و اسفراین مسابقات دارت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این رشته بسیار زیاد هستند و علاوه بر آن برای اداراتی که از هیات درخواست کرده‌اند مسابقات دارت را برگزار کرده‌ایم و در مجموع دارت از رشته های فعال استان محسوب می‌شود.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی در پایان نماینده فدراسیون در این مسابقات را محمد حسین فاضلی دبیر انجمن دارت کشور اعلام کرد.

لازم به ذکر است ورزشکاران تا غروب روز سه‌شنبه ۸ آبان ماه مهلت‌دارند از طریق سایت ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ ۷۱۰۱۳