به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، محمدجواد کولیوند، شامگاه شنبه در سیزدهمین آیین بزرگداشت تعاونی‌های برتر استان البرز گفت: باید نیاز تعاونی‌ها مورد بررسی سایر دستگاه‌ها قرار گیرد، تا با تأمین مطالبات شاهد رفع مشکلات آنان باشیم.

وی افزود: اصلاح قانون که درخواست تعاونی‌ها است دو راه دارد، یا ارائه طرح توسط نمایندگان و یا ارسال لایحه توسط دولت به مجلس که از متقاضیان دولتی و تعاونی‌ها خواهشمندیم لوایح و طرح‌ها را به مجلس ارائه دهند و ما نیز قول می‌دهیم ظرف یک هفته نامه مربوط را به ثبت برسانیم.

نماینده مردم کرج در مجلس بیان کرد: متاسفانه در برخی شرایط عدم تجربه و تخصص کافی در تعاونی‌ها و یا سوءاستفاده در این حوزه موجب شده شاهد عدم موفقیت آن‌ها باشیم و باید در این زمینه توجه و نظارت کافی وجود داشته باشد.

کولیوند تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها باید ۲۵ درصد از سهم اقتصاد کشور توسط تعاونی‌ها فراهم شود که در حال حاضر کمتر از ۷ درصد از این آمار محقق شده است؛ البته اگر ریشه‌یابی کنیم به کم کاری برخی تعاونی‌ها می‌رسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقد هستیم که تعاونی‌ها می‌توانند نقش بسیار حساسی در این برهه از زمان کشور داشته باشند و سعی خود را خواهیم کرد که با تأمین خواسته آن‌ها به رونق فعالیت این قشر کمک کنیم.

انتهای پیام/