به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم آسارا، اشتهارد، کرج و فردیس در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: با استفاده حداکثری از ظرفیت های استان البرز می توانیم گام بلندی در راستای بهبود شرایط اقتصادی برداریم.

نماینده مردم آسارا، اشتهارد، کرج و فردیس اذعان کرد: شاهد کاهش بودجه عمومی کشور هستیم از این رو باید از توان خود برای پیشبرد اهداف اقتصادی بهره ببریم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاست اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری توصیف شد با هدف بهره برداری از تمام ظرفیت های داخلی در راستای بهبود شرایط اقتصادی است.

کولیوند مطرح کرد: سند آمایش استان البرز از دیگر موارد حائز اهمیت است که مهم ترین ظرفیت ها و ضعف ها در این سند مطرح می شود و نقشه راه مطمئنی برای دستگاه های اجرایی استان قلمداد خواهد شد.

وی ادامه داد: هر نوع اقدام و پروژه ای باید با توجه به سند آمایش استان پیش رود بنابراین لازم است دقت نظر کافی در تدوین این سند مهم صورت گیرد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/۱