به گزارش پایگاه خبری ربیع،نسخه سفارشی گوشی هوشمند آنر ۱۰ به زودی روانه بازار می شود. آنر ده هوآوی در ماه می با رم نرم افزاری ۶ گیگابایتی روانه بازار شد اما امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد نسخه سفارشی این گوشی هوشمند با نام Honor 10 GT به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند که دارای رم نرم افزاری هشت گیگابایتی است از تاریخ ۲۴ ژولای در فروشگاه های چین عرضه خواهد شد. اما علاوه بر این تغییر در بخش پردازنده گرافیکی این گوشی هوشمند نیز تغییراتی اعمال شده است.

هوآوی مدتی است بر روی GPU Turbo تمرکز بسیار زیادی داشته است و حال یک قدم فراتر گذاشته است و قرار است به زودی بسیاری از دستگاه های خود را به این ویژگی مجهز کند. Honor 10 GT اولین گوشی هوشمندی است که در زمان عرضه از این قابلیت بهره می برد. با این شرایط باید از مدتی دیگر شاهد حضور پسوند GT در برخی گوشی های هوشمند هوآوی باشیم که مجهز به این فناوری هستند.

تمام قابلیت های این گوشی هوشمند نیز مانند آنر ۱۰ است و این نسخه سفارشی دارای صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است. پردازنده این گوشی هوشمند نیز کایرین ۹۷۰ خواهد بود که بدون شک یکی از برترین پردازنده های موجود در بازار جهانی است و باید شاهد هنرنمایی هوش مصنوعی در این گوشی هوشمند مانند سایر پرچم داران هوآوی باشیم همچنین حضور دو دوربین اصلی نیز مانند رویه همیشگی هوآوی وجود دارد و این دو لنز یکی به صورت لنز رنگی و دیگری سیاه و سفید خواهد بود.

هوآوی امروز این خبر را اعلام کرد که پردازنده گرافیکی جدید این شرکت به روز شده است و این کار باعث می شود عملکرد گوشی های هوشمند تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کند و عملکرد باتری نیز تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کند . با این شرایط باید شاهد یک پردازنده گرافیکی قدرتمند برای این گوشی هوشمند باشیم.

سیستم عامل این گوشی هوشمند نیز در حال به روز رسانی است. نسخه ۸ گیگابایتی آنر ده فروش خود را از ۲۴ ژولای در فروشگاه های اینترنتی Honor’s online  و JD.com را آغاز می کند. لازم به ذکر است نسخه ۶ گیگابایتی این گوشی قدرتمند با قیمت ۳۴۰ دلار عرضه خواهد شد اما با توجه به شرایط موجود باید این انتظار را داشت که Honor 10 GT با قیمتی بالاتر در اختیار کاربران قرار گیرد اما بعید به نظر می رسد که این قیمت به نزدیک ۴۰۰ دلار برسد زیرا با توجه به عرضه نوا ۳ با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار برای این گوشی هوشمند می توان قیمتی میان این دو گوشی هوشمند را متصور شد.