به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و در جمع مدیران وکارکنان این سازمان طی سخنانی با اشاره به شرایط مهم اقتصادی کشور اظهارکرد:امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد.

وی وظیفه دستگاه های اقتصادی در مقطع فعلی را مهم و خطیر توصیف و تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت از جمله دستگاه هایی است که از جامعه هدف گستردهای برخودار می باشد.

هاشمی نظارت و کنترل جدی بر بازار عرضه و مصرف کالاهای اساسی و موردنیاز مردم را ضروری خواند و با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته درزمینه مبارزه با گرانفروشی و احتکار خاطرنشان کرد: گزارش فعالیت ها واقدامات باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان این که همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند ادامه داد:مجوزهای صادره در حوزه های تجاری و بازرگانی باید با رعایت قانون و توجیه اقتصادی صورت بگیرد تا مشکلات بعدی به همراه نداشته باشد.

سرپرست استانداری قم همچنین تثبیت اشتغال را رویکرد اصلی دولت عنوان وخاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشورواستان قم، موجب تثبیت اشتغال شده است.

وی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری در استان گفت:سرمایه گذار باید به نحو شایسته مورد تکریم قرار گیرد و این وظیفه مهم دستگاه های استان است.

هاشمی از سامانه نظارتی ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان صنعت،معدن و تجارت یاد کرد و افزود: گزارشات مردمی اعلامی به این سامانه بایدبه دقت بررسی و پیگیری شوند.

سرپرست استانداری قم در پایان ضمن تشکر از زحمات پرسنل و مدیران صنعت،معدن و تجارت، خدمت به مردم و گره گشایی ازمشکلات آنان را توفیق بزرگالهی دانست و افزود: مردم داری باید در اولویت همه دستگاه ها باشد.