مدیر مسئول نمایشگاه‌های گروه خودرو سازی سایپا در گفتگو با پایگاه خبری ربیع گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای معرفی هرچه بیشتر و ارائه توانمندی ها و دستاوردهای خود، با ۱۵ مدل خودرو تحت برند گروه سایپا در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان حضور پیدا کرده است.

محمد جمیل صفری ادامه داد: در این نمایشگاه، محصولات سیتروئن C4L و C6، گروه برلیانس H230 و H320 کراس، گروه چانگان EADO XT ،CS35 ، CS75 ، سراتو، آریوتاکسی، ساینا، ون هایس، ریچ، ساندرو استپ وی، وانت پادرا و وانت دورکا برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان در فضایی بالغ بر ۶۲۰ مترمربع در سالن نقش جهان واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین‌اللملی اصفهان با ۱۸ غرفه از شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپاکاشان، زامیاد و ۱۷ نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا از استان اصفهان حضور دارد.

مدیر مسئول نمایشگاه‌های گروه خودرو سازی سایپا تصریح کرد: اصفهان یکی از قطب های صنعتی ایران است و وضعیت منطقه ای آن برای سایپا بسیار حائز اهمیت بوده و همچنین مردم اصفهان همواره مشتریان خوب برای محصولات سایپا بوده اند که خاطره خوشی را ثبت کرده است.

صفری در ادامه بیان داشت: علاوه بر این به منظور تکریم و پاسخ گویی به نیازمندی های مشتریان در استان اصفهان، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا به صورت دائم در نمایشگاه مستقر شده است.

وی با بیان این که سایپا در مسیر توسعه محصولات خود قرار دارد، اظهار کرد: در سال گذشته متعهد شدیم که با همکاری و همدلی، بحران صنعت خودروسازی را به فرصت تبدیل کنیم و با برنامه ‌ریزی‌ های صورت‌ گرفته توانستیم سایپا را از بحران خارج کرده و در مسیر توسعه قرار دهیم.

مدیر مسئول نمایشگاه‌های گروه خودرو سازی سایپا افزود: سال گذشته، برای تأمین مالی گروه، طرح اتوخدمت به اجرا درآمد و موجب گسترش فضای خدمت و همیاری در سایپا شد، گسترش کسب ‌و‌کار در سطح گروه سایپا از جمله مهم ‌ترین اهداف ما محسوب‌ می‌شود گروه خودروسازی سایپا فرصت بزرگ اقتصادی برای کشور محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از توان کارشناسان و متخصصان، می ‌توان از آن بهره کافی برد.

صفری با اشاره به فرصت افزایش تولید، تنوع محصول و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در گروه خودروسازی سایپا افزود: این فرصت ‌ها در اختیار شبکه نمایندگی‌ های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا قرار دارد که می‌توان از آن به‌ عنوان زمینه رشد و توسعه استفاده کرد.

وی ادامه داد: صنعت خودروی ایران به سمت بومی سازی و تحقق آرمان اقتصادی گام بر می دارد، سایپا مسیر پر فراز و نشیبی را از ابتدا تا کنون سپری کرده است و امروز مفتخر است خودروی کاملاً ایرانی را به بازار عرضه کند، تولد خودروی تیبا اولین گام در این مسیر و در ادامه آن تولید ساینا است.

مدیر مسئول نمایشگاه‌های گروه خودرو سازی سایپا خاطر نشان کرد: مهم ترین دستاورد گروه خودرو سازی سایپا استقبال و بازدید مردم از صنعت خودروی کشور است، سرلوحه کاری و شعار سایپا بر اساس رضایت مندی مشتریان از طریق توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات تولیدی است.

صفری گفت: ساینا دومین محصول تماماً ایرانی گروه خودرو سازی سایپا بوده که از طراحی تا تولید و قطعات مربوطه به طور کامل ایرانی است و توسط این گروه خودرو سازی تولید شده است و مراسم ورود به بازار آن با حضور رئیس جمهور محترم انجام شد.

وی ادامه داد: تا پایان سال اولین محصول ایرانی با گیربکس اتومات با دانش بومی وارد بازار خواهد شد و این نوید را می دهیم که بتوانیم هر سال یک خودرو ایرانی برای مردم ایران وارد بازار کنیم.

مدیر مسئول نمایشگاه‌های گروه خودرو سازی سایپا در پایان اظهار کرد: این خودروها با برخورداری از تمامی استانداردهای ایمنی و یورو چهار است که از مهم ترین مشخصه های آن می توان علاوه بر سایر فناوری ها به ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار در داخل کشور اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نمایشگاه خودرو اصفهان از پنجم تا ۸ بهمن ‌ماه ادامه دارد و بازدید آن از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تعیین شده است.

انتهای پیام/