به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدتی پس از عرضه گلکسی اس ۹ این برند کره ایی نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن را نیز در دستور کار قرار داد حال به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در نوت ۹ از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی استفاده کند. همچنین احتمالاً سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را برای پرچمدار آتی در نظر بگیرد.

از طرفی دیگر گلکسی نوت ۹ از رم نرم افزاری ۸ گیگابایتی بهره مند خواهد شد. البته نسخه ۸ گیگابایتی این دستگاه به احتمال بسیار زیاد در تعداد محدود تولید و روانه بازار می شود. زیرا مدتی پیش سامسونگ اعلام کرد نسخه پایه گلگسی نوت ۹ از رم ۶ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت  خواهد بود.

از طرفی دیگر در اواخر تیر ماه امسال سامسونگ مانند رویه همه ساله خود سری نوت را رونمایی خواهد کرد و به همین دلیل نمی توان این دستگاه را مجهز به اندروید P دانست و بدون شک اگر سامسونگ مطابق همیشه عمل کند و دتسگاه خود را بدون تاخیر رونمایی کند باید شاهد اندروید ۸.۱ به همراه رابط کاربری سامسونگ در این گوشی هوشمند باشیم.

سامسونگ در این مدل از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در نسخه کشور ایالات متحده استفاده خواهد کرد و در باقی کشور این دستگاه از اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می برد که به اعتقاد برخی افراد عملکر بسیار بهتری خواهد داشت حال باید از مدتی دیگر شاهد خبر های بیشتری از این فبلت پرفروش باشم اخباری که بدون شک نکات و اتفاقات جدید و جذابی را برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و گوشی های هوشمند به همراه خواهد داشت.