به گزارش پایگاه خبری ربیع، اما فعالان شبکه های اجتماعی به نکاتی از این تصویر پی بردند که نشان می دهد این عکس با دوربین این گوشی هوشمند گرفته نشده و این تصویر در حدود سه سال پیش گرفته شده است.

این سبک تقلب برای اولین بار نیست که رخ می دهد و رقیب این کمپانی مشهور همچین اشتباهی را مدتی پیش انجام داده بود. هواوی در تبلیغات پرچم دار سه سال پیش خود یعنی پی ۹ عکسی را برای تبلیغات منتشر کرده بود که توسط دوربین Canon 5D Mark III و لنز ۷۰-۲۰۰ گرفته شده است. این بار موضوع برای سامسونگ پیش آمده و تصویری از یک خانم و آقا منتشر شده است که طبق تبلیغات سامسونگ باید توسط گلکسی A8 گرفته شده باشد اما به نظر این گونه نیست. این تبلیغات در کشور برزیل انجام شده است و یک اشتباه فاحش برای این برند محسوب می شود.

این تصویر در صفحه توییتر سامسونگ منتشر شده است و عکاسی پرتره این گوشی هوشمند را نشان می دهد اما این تصویر با دوربین حرفه ای و در سال ۲۰۱۵ گرفته شده که سامسونگ با یک اشتباه فاحش آن را با قیمت ۴۹۹ دلار خریده و در عکس تبلیغاتی خود قرار داده.

گوشی هوشمند گلکسی A8 سال ۲۰۱۸ میان رده مقاوم در برابر آب این کمپانی مشهور است و دارای یک لنز دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی است. سامسونگ امکانات بسیار زیادی را برای کاربران در این میان رده بسیار زیبا قرار داده و در بخش دوربین سلفی نیز عملکرد بسیار موفقی داشته. سامسونگ در این بخش نیز از دو لنز ۱۶ و هشت مگاپیکسلی استفاده کرده که بسیاری از کاربران نسبت به آن ابراز امیدواری کرده اند اما سامسونگ با این اشتباه که به نظر ناخواسته بوده یک امتیاز منفی برای این گوشی هوشمند و برند خود به دست آورده است که باعث می شود اعتماد بسیاری از کاربران خود را از دست بدهد. با این وجود سامسونگ ادعای جالبی در این مورد داشته  و ادعا کرده که قرار نیست تمام عکس های تبلیغاتی توسط خود گوشی هوشمند گرفته شود که این پاسخ کمی غیر منطقی به نظر می آید.