به گزارش پایگاه خبری ربیع، عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری ساری در دیدار با مسئول و کارکنان سامانه ۱۳۷ شهرداری مرکز استان با تأکید بر اهمیت این سامانه ارتباطی برای ایجاد زمینه‌های شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌ها در روند عملکرد مدیریت شهری، خواستار جدیت بیشتر در پیگیری و ارائه راه‌کارهای مناسب از سوی همکاران این سامانه شد.

وی در سخنانی ضمن تأکید بر انگیزه بخشی، پویشگری و حضور میدانی اعضای سامانه ۱۳۷، پیگیری مطالبات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه مدیریت شهری را جزو ضروریات ارتباط هدفمند با آنان دانست و لزوم ارتباط با ادارات و سازمان‌های دیگر، محیط‌های دانشگاهی و سازمان‌های مردم‌نهاد و تخصص محور همچون نظام‌مهندسی را یادآور شد. مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک در گفت و گویی با اشاره به تشکیل کارگروه بهسازی معابر با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت معابر فرعی سطح این منطقه در جهت تردد وسائل نقلیه و عابرین پیاده ، اظهار داشت: ساماندهی مسیرهای ارتباطی کوچه واردی در خیابان پیروزی به بهمن شرقی ، پیاده رو سازی خیابان حافظ ، کوچه انشائیان ، خیابان پیام نور و موزائیک فرش مهدیه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

وی افزود: احداث جدول کانیو خیابان حافظ ، اصلاح نوه بتنی کوچه واردی ، ترمیم مسیرهای حفاری خیابان توانبخشی ، دانش و معلم نیز در همین راستا عملیاتی گردید. عباس رجبی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز استان ، ضمن تاکید بر اجرای دقیق و زمانبندی شده طرح تفکیک زباله از مبداء و لزوم آموزش های لازم به شهروندان در این زمینه ، اظهار داشت:کارشناسان این سازمان فرهنگ سازی و آموزش در ادارات ، سازمان ها ، نهادها و محلات را طی زمانبندی مشخص شده در دستور کار قرار داده و عملیاتی کرده اند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در میان شهرداری های استان پیشگام اجرای پروژه تفکیک زباله از مبداءبوده و با توجه به اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته مانند طرح تفکیک پسماند شهر(تپش) ، همراهی و مشارکت شهروندان در این پروژه افزایش داشته است.