به گزارش پایگاه خبری ربیع، منصور مینایی افزود: این مشترکین در سه بخش خانگی، تجاری (عمومی) و صنعتی به مجموعه مشترکین اضافه میشوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن بستر پذیرش اشتراک در بخش‌های فوق‌الاشاره می‌توان با آمادگی متقاضیان و انجام عقد قرارداد، ظرفیت اشتراک‌پذیری را افزایش و بر این اساس زمینه ایجاد درآمد را فراهم نمود.

وی ادامه داد: طبق آخرین آمار موجود، عملکرد درصد خانوار تحت پوشش بخش شهری استان قم ۵/۹۹ درصد و بخش روستایی آن ۹۱ درصد می‌باشد و درصد خانوار تحت پوشش استان قم ۹۴ درصد برآورد شده است که با عنایت به این عملکرد، استان قم به عنوان اولین استان سبز کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: با عنایت به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید متقاضیان و مصرف‌کنندگان در بخش‌های صنعتی در اولویت گازرسانی قرار دارند چراکه علاوه بر مصرف و نیاز بیشتر واحدهای تولیدی به گاز، در زمینه افزایش توانمندی اقتصادی جامعه نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اینکه گاز از سوخت‌های پاک و مناسب محسوب می‌شود افزود: متقاضیان به دلایل زیست محیطی و نیز سهولت و ارزان بودن گاز مایل به استفاده از گاز در واحدهای خود هستند.

مینایی بیان کرد: با تخصیص به موقع منابع می‌توان پاسخگوی تعداد بیشتری از متقاضیان به ویژه در بخش صنعتی بود.

وی ادامه داد: در صورت بهره‌مندی بیشتر بخش صنایع به گاز میزان مصرف افزایش یافته و در نتیجه، می‌توان درآمدزایی بیشتری برای شرکت ایجاد کرد.

به گفته وی در فصل سرما برای جلوگیری از بروز مشکلات برای دیگر مشترکین در بخش‌های خانگی محدودیت‌هایی برای بخش‌های صنعتی پر مصرف مانند نیروگاه‌ها و سیمان ایجاد می‌شود.