به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  محمدرضا خباز عصر امروز در ستاد استانی جشنواره تولیدات صداوسیما با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی اربعین اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز فکر می‌کردیم که شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین کاهش یابد اما امسال از سال گذشته پرشورتر برگزارشده است.

وی همچنین ظرفیت جشنواره تولیدات صداوسیما را بسیار فوق‌العاده ارزیابی کرد و گفت: این فرصت باید مغتنم شمرده شود و هنر بر این است که این جشنواره باعث سربلندی و سرافرازی خراسان شمالی شود.

استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای برای خودش نقش تعریف کند و برای انجام بخشی از امور پیشنهادانی را به صداوسیما ارائه کند و منتظر دستور از سوی این مجموعه یا استانداری نباشد.

وی در ادامه گریزی به وضعیت استان زد و با ابراز تأسف گفت: خراسان شمالی در بیشتر شاخص‌ها رتبه خوبی ندارد و ظرفیت‌های این استان بسیار بالاتر از این وضعیت است که عدم معرفی به کشور ازجمله دلایل مغفول ماندن ظرفیت‌ها است.

خباز بانام بردن از بش قارداش و باباامان به‌عنوان تنها شناختش از خراسان شمالی پیش از استانداری این خطه تصریح کرد: از پتانسیل‌ها این استان بی‌خبر بودم و باید معرفی لازم به گردشگران و سایر مردم داده شود تا با معرفی این فضا پیشرفت استان ایجاد شود.

وی همچنین در انتها با کشیدن خط بطلانی بر آمار ارائه‌شده مبنی بر ماندگاری مسافرین در خراسان شمالی اظهار کرد: میزان ماندگاری مسافران در خراسان شمالی ۲ ساعت است که باید به ۴۸ ساعت ارتقا یابد و این امر با معرفی مکان‌های گردشگری از طریق مختلف به تمام مردم ایران میسر می‌شود.

انتهای پیام/