به گزارش پایگاه خبری ربیع،حدود دو ماه شرکت ال‌جی مالکیت معنوی نام تجاری LG Q7 را در کره‌جنوبی برای خود به ثبت رسانید که نشان‌دهنده‌ی در دست تولید بودن یک گوشی اقتصادی جدید توسط این سازنده بود. اکنون این گوشی مجهز به چیپست هلیو پی ۱۰ در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفته است.

در این تست، گوشی مذکور موفق به کسب امتیاز ۶۳۰ در عملکرد تک هسته‌ای و امتیاز ۲۳۲۲ در عملکرد چندهسته‌ای گردید. متاسفانه به دلیل اختلاف زیاد نسخه‌ی Geekbench مورد استفاده با دستگاه‌های دیگر امکان مقایسه عملکرد این گوشی با دیگر گوشی‌های مجهز به چیپست هلیو پی ۱۰ میسر نیست. میزان رم گوشی LG Q7 در این بنچمارک ۴ گیگابایت و نسخه سیستم‌عامل آن اندروید اوریو ۸.۱ ذکر شده است.

به احتمال فراوان این گوشی را باید یک نسخه کوچک‌تر و ضعیف‌تر از LG G7 ThinQ دانست. همانطور که LG Q6 یک نسخه‌ی ضعیف‌تر LG G6 محسوب می‌شد. در سوی دیگر گوشی LG Q8 نیز حدود یک‌سال است که در بازار موجود بوده و می‌توان آن را نسخه Lite گوشی LG V20 دانست. پس این احتمال نیز وجود دارد که این کمپانی کره‌ای گوشی Q7 را نه به عنوان یک مینی جی۷ بلکه به عنوان یک نسخه کم‌قیمت و ضعیف‌تر از LG V30s ThinQ به بازار عرضه کند.