به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل از عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی ” گلوگاه _ فیروزجاء” این شهرستان به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، یاسر ابراهیمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شهرستان بابل از جمله شهرستانهایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن جز محورهای پر رفت و آمد بوده، لذا ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم این اداره می‌باشد.

وی تصریح نمود: این اداره در راستای برنامه‌ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راههای تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی ” گلوگاه _ فیروزجاء ” این شهرستان به طول ۳ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اشاره نمود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل در ادامه به دیگر اقدامات این اداره در خصوص ایمن سازی و بهسازی راه‌های روستایی اشاره و تصریح نمود: اجرای عملیات بهسازی و ایمن سازی محور ” هتکه پشت، نقیب کلاً و تراجیکلا نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این اداره در ماه‌های اخیر بود.