به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_چهارشنبه هشتم خردادماه ۹۸_ در حاشیه برگزاری جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شاخص اصفهان که در محل پروژه سالن اجلاس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت، تنها مربوط به پروژه اجلاس نبود.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، افزود: خوشبختانه این پروژه از جدول زمانی تعیین شده دو و نیم درصد جلوتر است، اما در خصوص طرح معماری آن کمیته‌ای متشکل از معاون عمران شهری شهرداری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری، شیرین طغیانی به عنوان نماینده شورای شهر و مدیرطرح و برنامه شکل گرفت و قرار شد کارشناسان دیگر نیز در صورت نیاز به میدان بیایند و معماری آن را پیگیری کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد مشکلات مربوط به آزادسازی‌ها در پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در اولین فرصت رفع شود.

وی با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان گفت: این پروژه نیز از برنامه زمان‌بندی جلوتر است و خوشبختانه مشکلات خاصی در این پروژه وجود ندارد.

نوروزی ادامه داد: در ارتباط با مباحث آزادسازی حدفاصل پل نصف جهان تا تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی نیز مقرر شد راهکارهای مختلف پیش‌بینی و خریدهای لازم انجام شود، همچنین برای اتخاذ برخی از تصمیمات در کمیته‌های مربوطه تبادل نظر و بحث و بررسی انجام شود.

وی با اشاره به آزادسازی پروژه میدان پینارت، اظهار کرد: مباحث مربوط به این موضوع در جلسه امروز مطرح و قرار شد در اولین فرصت از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مسئله آزادسازی میدان پینارت استفاده شود.

شهردار اصفهان از روند پیشرفت پروژه اجلاس در سال جاری ابراز خرسندی کرد و گفت: پویایی و تحرکی که در این پروژه مشاهده می‌شود حکایت از فضای عملیاتی در این منطقه دارد، البته امروز از بخش‌های مختلف پروژه بازدید شد و سرعت فعالیت‌ها رضایت‌بخش بود و امیدواریم که با همین سرعت پیش رود تا امسال شاهد تحول بسیار خوبی در پروژه اجلاس باشیم.