به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اشتهارد، حسین تقی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز ظهر امروز در آئین افتتاحیه پروژه گازرسانی گنگ شهرستان اشتهارد گفت: در دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور استاندار البرز مقرر شد تا پروژه گازرسانی به چهار روستای شهرستان اشتهارد کلنگ زنی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: گازرسانی به چهار روستای قشلاق گنگ، قوزلو، جعفرآباد و حسن آباد کمک می کند تا روستای اشتهارد شهری سبز به شمار آید و تمامی روستاهای این شهرستان مشمول نعمت گاز شوند.

وی با بیان اینکه مقرر شد گازرسانی به این مناطق ظرف مدت یک سال انجام شود، افزود: پروژه یکی از روستاها در کمتر از یک سال به بهره برداری رسید که تمام شبکه روستای فوق ۹ کیلومتر بود و با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

تقی نژاد با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستای قوزلو نیز ۱۵ کیلومتر به انجام رسیده است، افزود: عملیات گازرسانی داخل روستای جعفرآباد نیز انجام شده و در حال اخذ مجوز راهداری هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: پروژه گازرسانی به چهار روستای یاد شده تا فصل پائیز به پایان می رسد و مردم در فصل سرما از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و به دنبال آن اشتهارد شهرستانی سبز قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/