به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس، «خیابان داور» به تهیه‌کنندگی حسین زارع زاده و کارگردانی میلاد محمدی روایت حقایقی تکان‌دهنده از «اقتصاد پهلوی» از شنبه‌ تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

زارع زاده درباره این مستند مجموعه مستند گفت: «خیابان داور» در ۱۰ قسمت به‌مرور اقتصاد دوران پهلوی پرداخته و اثرات برخی از تصمیمات اقتصادی پهلوی اول و دوم بر، جامعه، سیاست، فرهنگ و اقتصاد امروز ایران را بررسی خواهد کرد.

وی افزود:  در این مستند روایی از تصاویر آرشیوی  دیده نشده یا کمتر دیده‌شده و همچنین تصاویر تولیدی امروز استفاده‌شده و در آن راوی به بیان وضعیت اقتصاد می‌پردازد.

این تهیه‌کننده گفت: اصلاحات ارضی، انقلاب سفید، خرید تسلیحات نظامی، تغیر سبک زندگی و .. مواردی هستند که در این مجموعه بررسی‌شده و آثار آن‌ها در زندگی امروز جامعه ایرانی بررسی خواهد شد.

این مجموعه در شبکه مستند تولیدشده، حسین زارع زاده تهیه‌کننده این مجموعه است و از دیگر عوامل آن می‌توان به کارگردان میلاد محمدی، تصویربردار سیدحسن سیدپریشان، تدوین‌گر رضا مشیر رسایلی، نویسنده و پژوهشگر مهدی فیاضی‌کیا، راوی حمیدرضا هدایتی راد و گرافیست احمد کیانی اشاره کرد.

انتهای پیام/