به گزارش پایگاه خبری ربیع،حساب توییتری Universelce@ به تازگی رندر گلکسی نوت ۹ را منتشر کرده است. بر اساس این رندر نسل آینده فبلت نوت طراحی مشابه با گلکسی نوت ۸ خواهد داشت.

 رندر گلکسی نوت ۹ تنها بخش جلویی این دستگاه را به نمایش می گذارد؛ البته در کنار این فبلت شاهد حضور قلم S Pen نیز هستیم. انتظار می رود این اسمارت فون به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ مجهز شود.

بر اساس اطلاعاتی که توسط این حساب توییتری منتشر شده است، فبلت آینده سامسونگ ۲ میلی متر از گلکسی نوت ۸ کوتاه تر خواهد بود. در گذشته نه چندان دور شایعات اعلام کرده بودند که گلکسی نوت ۹ از طراحی مشابه با گلکسی S9 بهره خواهند برد.

در حالی که بنابر رندر گلکسی نوت ۹ طراحی بخش جلویی این دستگاه مشابه گلکسی نوت ۸ است، بخش پشتی آن می تواند طراحی مشابه با گلکسی S9 داشته باشد. به احتمال زیاد گلکسی نوت ۹ به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد شد.

برخی شایعات به این موضوع اشاره می کنند که گلکسی نوت ۹ اولین محصول سامسونگ مجهز به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر خواهد بود. با این وجود منبع افشاکننده رندر گلکسی نوت ۹ این موضوع را رد می کند. به نظر می رسد گلکسی اس ۱۰ به عنوان اولین محصول سامسونگ مجهز به این فناوری روانه بازار شود (طراحی گلکسی S10 نهایی شد؛ سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بی کران).

قدرت گلکسی Note 9 را با توجه به بازارهای مختلف دو پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و اگزینوس ۹۸۱۵ تامین خواهد کرد (بنچمارک گلکسی نوت ۹ به پردازنده Exynos 9815 و هشت گیگابایت رم اشاره دارد). در این دستگاه از یک باتری ۳۸۵۰ و یا ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد شد. انتظار می رود دوربین اصلی این دستگاه به دریچه دیافراگم دوگانه مجهز شود.

بر اساس گمانه زنی ها از گلکسی نوت ۹ در اوایل ماه آگوست سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت ۹ در اواسط یا اواخر ماه آگوست روانه بازار شود.