به گزارش پایگاه خبری ربیع،شیائومی در تاریخ ۱۹ جولای از سومین نسل می مکس رونمایی می کند به تازگی رندرهای رسمی شیائومی Mi Max 3 به همراه برخی مشخصات این گوشی هوشمند توسط مدیریت این شرکت، Lin Bin منتشر شده است.

رندرهای رسمی شیائومی Mi Max 3 این دستگاه را در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی به نمایش می گذارد. بر اساس اعلام Bin این اسمارت فون دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ است

در بخش پشتی این محصول دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی خودنمایی می کند. علاوه بر سنسورهای دوربین شاهد حضور اسکنر اثر انگشت بر روی پنل پشتی این دستگاه هستیم. شیائومی می مکس ۳ برخلاف برخی از محصولات بازار دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

در گذشته تصاویری از جعبه این دستگاه در فضای مجازی فاش شده بود. بر اساس این تصاویر قدرت محصول آینده شیائومی را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۳۶ تامین می کند. این گوشی هوشمند به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

شیائومی برای این محصول خود دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته است و در بخش جلویی آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تصاویر کاربران را به ثبت می رساند.

بر اساس گزارش هایی که در گذشته در اینترنت منتشر شده بود، علاوه بر این دستگاه از شیائومی می مکس ۳ پرو نیز رونمایی می شودقدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ تامین می کند و از ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

تصاویر جعبه این محصول به رابط کاربری پیش فرض MIUI 9 اشاره کرده بودند که با توجه به عرضه MIUI 10 توسط شیائومی ناامیدکننده به نظر می رسد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل اندروید اوریو و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. Lin Bin اطلاعاتی در رابطه با قیمت و همچنین زمان عرضه این محصول به بازار را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.