زهرا نصیری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در ۲۸دی ماه و به میزبانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان رقابت متسابقین قرآنی مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه با حضور۴۲۰نفراز پرسنل و خانواده های پترو پالایش اصفهان برگزار شد.

سرپرست روابط عمومی و معاون مدیریت و منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفتگو باربیع گفت:این مسابقات با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها به مدت یکروز و به دو صورت شفاهی و کتبی با حضور پر شور پرسنل و خانواده های ایشان در سالن اجتماعات شهرک شهید منتظری برگزارشد.

محمد ده بیدیان،تاکید کرد: در این دوره از مسابقات تعداد ۴۲۰نفراز پرسنل و خانواده های پترو پالایش اصفهان شرکت کردنند که افراد حایز رتبه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات که باحضور برگزیدگان از چند استان برگزار میشود راه یافتند.

وی تصریح کرد: متسابقین در بخش کتبی در قالب رشته مفاهیم قرآن از جزء یک و مفاهیم نهج البلاغه و در بخش شفاهی در قالب رشته های قرائت،حفظ جزء یک،ترتیل،صحیح خوانی،اذان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد:شرکت کنندگان در این مسابقات ابتدا در مرحله مقدماتی شرکت ، سپس مرحله نیمه نهایی و در پایان به مرحله نهایی راه می یابند.

سرپرست روابط عمومی و معاون مدیریت و منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد:با ثبت نام متسابقین در همه رشته ها در پایان ۴۳نفر برگزیده به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن راه یافتند.

ده بیدیان، با اشاره به استقبال پر شور بانوان ازاین مسابقات گفت: حضور بانوان نسبه آقایان در این دوره از مسابقات ۶۰به ۴۰بود.

وی تاکید کرد:خرسندیم که از زمان تصدی دکتر محسن قدیری به‌عنوان مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ،برنامه های فرهنگی،اجتماعی ،مذهبی وقرآنی در این شرکت پرشور و با قوت پیگیری میشود .

زهرا نصیری