به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر علی جان صادق پور در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای قم، پاسخگویی به مردم و مشتری مداری را در دستگاه‌های خدماتی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مرکز ۱۲۲ به عنوان پیشانی و دکور شرکت آب و فاضلاب در این زمینه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی رضایتمندی مردم از خدمات را سرمایه اجتماعی و پشتوانه اصلی دستگاه‌های دولتی دانست و یادآور شد: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم منجر به افزایش رضایتمندی مردم نشود تمام تلاش‌ها را هدر خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه باید با رفع نواقص، تمام ارتباطات شرکت آب و فاضلاب با مردم از طریق مرکز ۱۲۲ باشد، اظهار داشت: این مرکز تنها راه ارتباطی با مردم است که می‌توانیم به وسیله آن ضمن ایجاد رضایتمندی در جامعه، فعالیت‌های انجام شده را ارزیابی کنیم.

وی از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ خواست در ارتباطات خود به نحو شایسته‌ای با مردم برخورد کنند تا احساس رضایت از خدمات در شهروندان به وجود آید.

دکتر صادق پور خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم با شروع پروژه‌ها و تا پایان و ارائه خدمت، مردم را همراه خود کنیم، خدمات ما تأثیرات دوچندانی برجای خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: اگر تلاش برای خدمت‌رسانی با نیازسنجی، اطلاع‌رسانی و در نهایت مشارکت مردم همراه باشد، نتایج آن بسیار چشمگیر خواهد بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ قم نیز در این مراسم گفت: در تلاش هستیم با تغییرات جدید و راه‌اندازی کامل نرم‌افزارها شاهد تحول اساسی در خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

علی‌اصغر جعفری همچنین خواستار جمع‌آوری شماره تماس‌های مشترکین شد و اظهار داشت: این امر می‌تواند در ارائه خدمات، روند و رویکرد متفاوت‌تری از  گذشته فراهم کند و اثرات آن بسیار گسترده خواهد بود.

در پایان این مراسم مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب با اهدا لوح و هدیه از تلاش‌های کارکنان مرکز ۱۲۲ در پاسخگویی به مردم قدردانی کرد.