به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز سال جاری حدود ۵۱۲ میلیون لیتر فرآورده های مختلف نفتی از طریق منطقه اصفهان رسید و ارسال شد.

مجتبی بشارتیان مدیر منطقه با بیان این مطلب افزود: در ایام تعطیلات نوروز با حضور فعال همکاران منطقه و پشتیبانی مخابرات، بدون هیچ گونه وقفه ای عملیات انتقال نفت خام ازمارون به پالایشگاه اصفهان انجام شد که طی آن، بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام به پالایشگاه اصفهان و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه به منطقه تهران ارسال شد.

وی افزود: علاوه بر این در طول ایام نوروز حدود ۵۸ میلیون لیتر بنزین موتور، بیش از ۶۱ میلیون لیتر بنزین سوپر، بیش از ۱۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴  و بیش از ۱۰۷ میلیون لیتر نفت گاز از انبارهای شهید محمد منتظری اصفهان دریافت و از طریقخط لوله ۱۸ اینچ به تهران ارسال شد.

مدیر منطقه اصفهان ادامه داد: به منظور تامین سوخت مورد نیاز هموطنان در ایام نوروز در بخش فرآورده های نفتی نیز از طریق خط لوله ۲۰ اینچ ورودی از منطقه جنوب شرق، بیش از ۱۱۸ میلیون لیتر بنزین موتور و بیش از ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر تولیدی پالایشگاه بندرعباس دریافت و به انبارهای شهید منتظری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان تحویل گردید.

بشارتیان ضمن تشکر از تلاش همکاران این منطقه در طول ایام نوروز گفت: با تلاش همکاران این شرکت و در راستای ارائه خدمت به مردم شریف، بخش مهمی از سوخت مورد نیاز حمل و نقل خودرویی کشور تامین شد.

وی در پایان یکی از راه های ایمن، سریع و کم هزینه ارسال فرآورده های نفتی در گستره پهناور کشور را از طریق خطوط لوله این شرکت دانست.

انتهای پیام/