به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با تبریک میلاد باسعادت آخرین پیامبر الهی حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مشارکت مسلمانان شیعه و سنی در ایران در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) جلوه‌های زیبایی از همدلی و همبستگی امت اسلامی را به نمایش گذاشته است.

وی به‌ویژگی‌های شخصیتی پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: نبی مکرم اسلام همیشه با توصیه‌ها و رهنمودهای خود موجب آگاه‌سازی جامعه شده و با تعالیم عملی خود مردم را به سمت‌وسوی ارزش‌های الهی و دینی سوق می‌دهند.

امام‌جمعه اسفراین افزود: پیروی از سیره و روش پیامبر باید الگوی مسلمانان قرار گیرد و محور برنامه‌های زندگی‌مان باشد در این صورت است که به رشد و تعالی خواهیم رسید.

خطیب جمعه اسفراین گفت: دولت و مجلس باید مراقبت کنند و نظارت کامل داشته باشد تا عده‌ای سودجو نیز به بهانه گرانی بنزین سایر کالاها را نیز گران کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان ضمن محکوم کردن حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس به غزه و به شهادت رساندن یکی از فرماندهان برجسته گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی و همسرش گفت: تنها راه مقابله با رژیم منفور صهیونیستی همدلی و اتحاد گروه‌های مختلف فلسطینی و جهاد درراه خداست.

انتهای پیام/