به گزارش پایگاه خبری ربیع، مسؤول عملیاتی و اجرایی باسلام گفت: از سال گذشته تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ کسب و کار کوچک در بازار «باسلام» ایجاد شده است که سهم استان اصفهان ۶۵۰ غرفه بوده است.

 سجاد عساکره  در جمعه نشین کسب و کار های خانگی و محلی که با حضورصاحبان کسب و کار های خانگی و محلی اصفهان  در محور چهارباغ  برگزار شد  با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ کسب و کار کوچک در بازار «باسلام» ایجاد شده است که سهم استان اصفهان تعداد ۶۵۰ است افزود: از تمامی استان‌ها در باسلام عضو هستند به این جا رسیدیم که مخاطبان هوشیار هستند و به غرفه هایی که محصولات باکیفیت‌تری دارند برای خرید مراجعه می‌کنند.

مسؤول عملیاتی و اجرایی باسلام بابیان اینکه تمرکز ما در ایجاد کسب و کار کوچک و محلی و خانگی است که هویت نداشتند افزود: هدف دیگربرگزاری این بازارچه ها  آموزش برخی بانوان روستایی است که بتوانند با بسته‌بندی شکیل  محصولات خود را بهتر بفروش برسانند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد جمعه‌نشین کسب و کارهای خانگی و محلی در چهارباغ اصفهان، عنوان کرد: برخی با وجود داشتن گوشی هوشمند اما در گرفتن تصویر مهارت ندارند که در این مکان به آن‌ها آموزش لازم داده می‌شود.

عساکره با بیان اینکه تمرکز ما برای فروش است گفت: لزوما ممکن است محصولات در برخی شهرها استقبال نداشته باشد اما غرفه‌های نمونه به صادرات رسیده است و نشان دهنده این که ما می‌توانیم پیشرفت داشته باشیم.

مسؤول عملیاتی و اجرایی باسلام با بیان اینکه برخی با درآمدزایی بالا می‌توانند سود خوبی داشته باشند گفت: محصولاتی غذایی به صورت رندوم تست می‌شوند و نظارت بر ارائه محصولات وجود دارد؛ تیم باسلام به روستاهایی که قابلیت محصول دارند سفر می‌کند.

گفتنی است، رویداد جمعه‌نشین کسب و کارهای خانگی و محلی جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه با هدف آشنایی و آموزش غرفه‌داری اینترنتی بازار محصولات خانگی و محلی باسلام در چهارباغ اصفهان برگزار شد.