به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، علی معرک نژاد در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مجموعه تاریخی فرهنگی تخت فولاد، سه برنامه خود را به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان لغو و به جای آن ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی را برقرار می‌کند.

وی افزود: یک ستاد در سالن شمع گلستان شهدا و دو ستاد در تکیه بابارکن الدین، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان است؛ این ستادها از بیست و هشتم فروردین ماه و دو روز زودتر از سایر مراکز فرهنگی سطح شهر، آغاز به کار می‌کند.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد اصفهان تاکید کرد: ستادهای مستقر در مجموعه به مدت یک هفته کمک‌های نقدی و غیر نقدی همشهریان را جمع آوری می‌کنند.

وی عنوان کرد: سازمان هلال احمر ستاد دریافت کمک‌های مردمی را فعال کرده و این پایگاه‌ها با همکاری انجمن‌های مردم نهاد و گروه‌های مردمی تشکیل می‌شود، ارسال کمک‌ها نیز از طریق هلال احمر و شهرداری اصفهان به ستاد شهرداری، مستقر در مناطق سیل زده ازجمله خوزستان ارسال می‌شود.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد اصفهان خاطرنشان کرد: سایر مراکز فرهنگی نیز همزمان با هفته بزرگداشت اصفهان، برنامه‌های خود برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان به منظور کمک به هموطنان سیل زده را آغاز می‌کنند.