به گزارش پایگاه خبری ربیع،پدیده ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۵ به طور جدی آغاز شد، اما در حال حاضر فروش آن رو به افزایش یافته است و جدیدترین ساعت های هوشمندی که به بازار عرضه می شوند پیشرفت های بزرگی نسبت به همتایان نسل اول و دوم خود دارند. در حال حاضر این محصول اکنون یکی از گزینه های جذاب تولید شرکت های فناوری و برندهای فشن و مد است.

می توان ساعت های هوشمند را یکی از اکسسوری های گوشی های هوشمند تلقی کرد که با کمک آنها می توانید نوتیفیکیشن های گوشی را دریافت کرده و موسیقی و استریم هایش را روی آن پیگیری کنید. با کمک پیشرفت مدل های امروزی می توانید با صدای خود در اینترنت جست و جو کنید، فعالیت های خود با GPS انجام دهید و همچنین بدون نیاز به کیف پول فیزیکی، از فروشگاه خرید کنید. در زیر لیستی از بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۸ از نگاه سایت Techradar برای شما آورده شده است.

سامسونگ

  1. SAMSUNG GALAXY WATCH

چهارمین ساعت هوشمند سامسونگ به جای اینکه نام Gear S4 را داشته باشد به نام Galaxy Watch نامیده شده است و نسبت به سری Gear S3 بهبودهای زیادی را به خود دیده است. ورژن ۴۶ میلی متری این ساعت قابلیت ذخیره باتری تا ۴ روز را دارد و سیستم عامل آن Tizen OS است و رابط کاربری آن یکی از ساده ترین رابط ها را دارد. از مشخصات این ساعت می توان به سازگاری با گوشی های اندروید و iOS اشاره کرد. صفحه نمایش این ساعت ۱.۲ تا ۱.۳ اینچ سوپر آمولد و پردازنده دو هسته ای ۱.۱۵ گیگاهرتز است. همچنین سیستم ذخیره سازی آنبورد ۴ گیگابایت و دارای شارژ بی سیم و مجهز به وای فای و بلوتوث و قیمت ۳۳۰ دلاری است.

apple watch 4

۲- APPLE WATCH SERIES 4

اپل واچ سری ۴ می تواند دومین ساعت هوشمند علاقه شما باشد. این نخستین بار است که اپل طراحی ساعت های هوشمند خود را به روز کرده است و صفحه بزرگ تر۴۰ و ۴۴ میلی متری را به ارمغان آورده است. اسپیکری که در این ساعت به کار رفته قدرتمندتر از نوع قبلی است. همچنین ویژگی ECG در ردیاب ضربان قلب یکی از ویژگی های جذاب این گوشی ۴۵۰ دلاری است. همچنین ویژگی های تناسب اندام نیز در این ساعت وجود دارد.

tickwatch pro

۳- ساعت هوشمند  TICWATCH PRO

ساعت هوشمند TicWatch pro یکی از ساعت هایی که با دو اسکرین عرضه شد و از این نظر توانست مزیت رقابتی جذابی نسب به دیگر رقبا برای کاربران ارائه کند. نمایشگر این ساعت از نوع LCD شفاف است و نرخ ضربان قلب و حجم باتری را نشان می دهد. صفحه نمایش دوم LED است که تمام مزایای استفاده از سیستم عامل Wear Os را به شما می دهد. گفته شده که باتری این ساعت به مدت ۳۰ روز در حالت کم قدرت ادامه پیدا می کند. از نظر ویژگی ها نیز این ساعت دارای مزایایی چون GPS، NFC برای گوگل پی ، بلوتوث برای گوش دادن به موسیقی و پردازنده قدرتمند ۲۱۰۰ اسنپدراگون است. قیمت این ساعت ۲۵۰ دلار است.

fitbit

۴- ساعت هوشمند FITBIT VERSA

فیت بیت یکی از بزرگ ترین نام ها در تکنولوژی ردیاب تناسب اندام است اما تا سال ۲۰۱۷ هیچ خبر از این برند نبود، تا اینکه در حال حاضر با معرفی دو ساعت هوشمند، سر و کله اش در این بازار رو به رشد دیده شد. یکی از این ساعت ها Fitbit Versa است که با ۱۶۹ یورو قیمتی مقرون به صرفه دارد. همچنین دارای ۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای موسیقی و عمر باتری سه روزه است.