به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، همام الحمودی رئیس مجلس اعلای عراق با حضور دربرنامه تلویزیونی «بدون مرز» درباره سازوکار جدید پارلمان عراق، مبارزه با داعش، برنامه‌های جدید دولت عراق،تاثیر حشدالشعبی بر پیروزی‌های عراق و اشتراکات فراوان ملی و مذهبی با ایران صحبت کرد.

الحمودی تاکید کرد که ایران شریک غم و شادی عراق بوده و مهم‌تر از همه ایرانی‌ها زوار امام حسین(ع) هستند و عراق هیچوقت این اشتراکات مذهبی و عقیدتی را فراموش نمی‌کند. او گفت مردمش نسبت به حمایت کامل ایران در روزهای سخت جنگ با داعش وفادار خواهند ماند و هیچگاه شریک تحریم‌های ظالمانه نخواهند شد چون خود قربانی تحریم هستند.

رئیس مجلس اعلای عراق گفت خبرهای دقیقی از تلاش آمریکا برای برگرداندن داعش از سوریه به عراق وجود دارد اما بسیج مردمی عراق هویت، عظمت و احترام را به نیروهای نظامی عراق برگرداند و این کشور را دوباره تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای کرده است که همه به برکت فتوای آیت‌الله سیستانی بوده است.

«بدون مرز» یک برنامه گفت‌وگو محور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست‌مداران شناخته شده دنیا می‌شود. این برنامه آیینه‌ای برای انعکاس دیدگاه‌ شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بر ایران، منطقه و جهان است.
«بدون مرز» شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود. این برنامه همچنین دوشنبه‌ها در ساعت‌های ۱۷:۳۵ و ۲۳:۳۵ و سه‌شنبه‌ها در ساعت ۱۴:۰۵ از شبکه خبر بازپخش می‌شود.
انتهای پیام/