به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید ضیاء موسوی در نشستی با خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی در آستانه یکمین سالگرد افتتاح آموزش و پرورش گفت : این اداره در مهرماه سال ۹۵ شروع به کار کرد و اکنون با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است هم چنین چالش های زیادی را در پی دارد که همگان تصور نمی کردند آموزش و پرورش این شهر بتواند روی پای خود بایستد و به زودی این اداره در ساختمان آموزش و پرورش که قبلا دانشگاه بوده مستقر خواهد شد همچنین  ستادهای مختلف آموزش وپرورش تشکیل شده و تلاش می کنیم تا ستاد هر واحد آموزش مورد نیاز این اداره به زودی برقرار شود .

رئیس اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش این شهر حامل کوله باری از مشکلات است ۱۸هزار نفر نیرو دانش آموز دارد به همین جهت انجمن خیرین مدرسه سازی تشکیل شده و مدرسه ای که توسط خیریه ساخته شده در اول مهر تحویل داده خواهد شد .همچنین ۷۰درصد مدارس دو نوبتی هستند و ما هم اکنون به ۳۶ مدرسه دیگر نیاز داریم تا بتوانیم جوابگوی دانش آموزان فولادشهری و مهاجر باشیم .

موسوی ادامه داد: تلاش می کنیم حتی الامکان نیاز معلمان را حل کنیم که در این راستا بانک ملی ۳ میلیارد تومان وام برای توسعه آموزش و ۱۸۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد برای وام به معلمان در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش در پایان گفت : ما باید هم تکریم ارباب الرجوع را داشته باشیم و هم در خدمت مراجعه کنندگان باشیم . وی افزود : دغدغه اصلی ما این است که نیروها حتی الامکان از خود فولادشهر باشند و اظهار امیدواری کرد تا این موضوع جامه عمل به خود بگیرد.

انتهای خبر/ قریشوندی ابراک