زهرا نصیری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه مردم‌نهاد، آتش‌به‌اختیار، خودجوش و مردمی برای خدمت به مردم است، بسیج نماینده مردم و پاره تن آن‌ها است؛ این نهاد از مردم، با مردم و برای مردم و مظهر تحقق مردم‌سالاری دینی است.در خههمین زمینه هفته بسیج با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» از ۲۹ آبان‌ماه با عنوان بسیج عمران، خدمت و سازندگی شروع می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ربیع از اجرای بیش از یک هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» از شروع می شود.

سردار مرتضی عمومهدی ،از دیدار ۱۰ میلیون نفری بسیجیان در سراسر کشوربا رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: البته بخشی از آن‌ها به‌صورت حضوری و مابقی به‌صورت برخط در این برنامه حضور دارند.

 وی با اشاره به اینکه در واقع برنامه های هفته بسیج از  ۲۵ آبان در اصفهان کلید خورده است گفت:  دیدار با علما و روحانیون ، برگزاری  سوگواری سرود غزه با حضور ۴۵ گروه سرود در شهرستان خمینی‌شهر باهدف دفاع از مردم مظلوم غزه، همایش ۹۰۰ نفری دختران آفتاب در خمینی‌شهر و اجرای طرح واکسیناسیون انگل در شرق کشور توسط بسیج سازندگی و مشاوره حقوقی توسط بسیج حقوق‌دانان برگزار می‌شود.

 سردار عمومهدی، برگزاری همایش سه‌هزارنفری بسیجیان با حضور گسترده مردم، همراه با حضور مادران در راستای جهاد تبیین در شهر بهارستان، برپایی نمایشگاه بسیج در شهرستان خوروبیابانک، همایش فرمانده پایگاه‌های بسیج از صدر انقلاب تاکنون در گلپایگان، آغاز رویداد سه‌روزه به توان مردم در محل حسینیه شهدای بسیج با حضور ۳۲ غرفه به همراه یک نمایش تعریفی برای معرفی زندگی یک شهید، را از دیگر بر نامه های هفته بسیج عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن لبخند خوبان در ناحیه لنجان افزود: همایش دختران حاج‌قاسم با حضور خانم زینب سلیمانی در سمیرم ، مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی در اصفهان ، اجرای شامگاه یاد یاران در ۲ اذر ماه، برگزاری یادواره شهدای سلامت در حسینیه ثارالله خمینی‌شهر ، صبحگاه مشترک و تجمع بزرگ بسیجیان در اردستان و جشنواره دختران آفتاب، پویش اهدای خون در شهرستان‌ها توسط بسیج پیش‌کسوتان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده بسیج است.

سردار عمومهدی ، افزود: همایش دختران حاج‌قاسم و تجلیل از مادران دارای سه فرزند و بالاتر در شهر هرند ،همایش بزرگ نهضت مؤمنانه با کمک کارخانجات استان، همایش دوهزارنفری اقتدار رزمی‌کاران بسیجی در میدان امام ، همایش شکوه اقتدار بسیجیان در سراسر استان سوم آذرماه ، فراخوان عاشقان انقلاب و سربازان حضرت ولیعصر (عج) در چادگان ، همایش بزرگ پیش‌کسوتان بسیج در فریدون‌شهر ازدیگر برنامه های هفته بسیج است.

زهرا نصیری