به گزارش پایگاه خبری ربیع، کنعانی، مدیرکل محیط زیست استان گلستان و احمدی، فرماندار شهرستان بندر گز با شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان دیدار کردند.

این نشست که در محل دفتر شهمرادی، مدیر مخابرات منطقه انجام شد، مسائل مرتبط با مخابرات شهرستان بندر گز و محیط زیست استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن خوشامدگویی و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عاشورا و تاسوعای حسینی از آمادگی مخابرات منطقه گلستان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در سطح استان خبر داد. شهمرادی تلاش برای رضایت‌مندی مردم و حفظ اعتماد آنان را مهم توصیف کرد و بر تقویت نقش و تأثیرگذاری مردم تأکید کرد.

وی در ادامه، سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرها و روستاها را از دغدغه‌های مهم شرکت دانست.

احمدی، فرماندار بندر گز ضمن تقدیر از فعالیت‌های مخابرات منطقه گلستان، همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی را عاملی مهم در جهت رشد و پیشرفت استان بیان کرد و به جهت حل مشکلات مردم، به بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات مخابراتی پرداخت.

در ادامه، کنعانی مدیرکل محیط زیست استان گلستان آمادگی خود را برای تعامل بیشتر برای اجرای سایت‌ها و پوشش گوشی همراه در جنگل گلستان و مناطقی که تحت پوشش محیط زیست هستند را اعلام کرد.