پریسا خاکبازان

رئیس پلیس آگاهی استان گفت:ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ۲۶۲ حلقه لاستیک خارجی به ارزش سه میلیارد ریال را در بازرسی از یک انبار کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی” گفت : روز گذشته ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی کالا مقدار زیادی لاستیک خارجی را در انباری دپو کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی یک تیم مجرب از کارآگاهان به محل اعزام شدند و در بازرسی از آنجا تعداد ۲۶۲ حلقه لاستیک خارجی بدون مجوز های مربوطه کشف کردند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: ارزش لاستیک های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است . در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جاساز بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در باک بنزین

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ازکشف مقدار ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ براتی گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد .

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط جرم خیز ودستگیری متهمان تحت تعقیب طی۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد ” گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و دستگیری مخلان نظم و امنیت اجتماعی و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خمینی شهر اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد پنج نفر ازمتهمان تحت تعقیب مراجع قضائی و مخلان نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند. در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

توقیف محموله های میلیاردی برنج قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: دو محموله برنج خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا کشف و توقیف شد.

سرهنگ”حمیدامیرخانی ” گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی بار و مدارک مربوطه آنها را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این دو کامیون حامل بار برنج بود،افزود: این دو محموله مدارک مثبته گمرکی لازم را نداشتند که هر دو کامیون و محموله های آنها توقیف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در مجموع از این دو دستگاه کامیون ۴۶ تن برنج خارجی قاچاق توقیف شدکه کارشناسان مربوطه ارزش این دو محموله را دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ امیرخانی افزود: در این خصوص دو راننده دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد که در این خصوص پلیس نیازمند همکاری عموم مردم است .