به گزارش پایگاه خبری ربیع، دومین گردهمایی مسئولین اداره درآمد و خدمات مشترکین شهرستانهای آبفار مازندران در راستای وصول درآمد و مطالبات شرکت و نیز خدمات دهی بهینه تر به مشترکین در شرکت آبفار مازندران برگزار شد.

در این جلسه مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار استان با تاکید بر قرائت به موقع،تعویض کنتور خراب،  شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز همچنین شناسایی مشترکین پرمصرف و وصول درآمد در دوره زمانی مشخص اظهار داشت: قیمت آب روستایی بسیار پایین است و این در حالی است که سایر انرژی ها در شهر و روستا قیمت مشابه و بالایی دارند اما آب روستایی به دلیل حمایت دولت از این قشر تعرفه ارزانی دارد و متاسفانه برخی از مشترکین در پرداخت همین اندک آب بهاء هم تعلل می کنند.

وی افزود: عدم قرائت و وصول آب بهاء موجب صعود مبالغ در قبوض صادره می شود که نارضایتی مشترکین را در پی دارد و موجب ضرر و زیان به شرکت و ارائه خدمات دهی مطلوبتر به مشترکین نیز می شود.

مهندس عبدالهی با اشاره به اصلاح قبوض و برگشت از فروش گفت: اصلاح قبوض مساله مهمی است که به دلیل عدم همکاری مشترکین خسارات زیادی را به شرکت تحمیل می کند و باید درصدد حذف این بند به جزء در موارد خاص باشیم.

وی با تاکید بر رفتار مناسب و مشتری مداری از مسئولین مشترکین شهرستانها خواست با جدیت بیشتری در قرائت و وصول به موقع تلاش کنند چرا که این مهم ضامن بقای شرکت و خدمات دهی بهتر به مشترکین است.

در ادامه مهندس عیسی یزدانی رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین  به طلب ۱۸ میلیارد تومانی شرکت از مشترکین اشاره کرد و افزود: در جلسه اردیبهشت، تببین و اجرای صحیح تعرفه ها انجام شد و در این نشست تاکید ما بر وصول درآمد و مطالبات شرکت است تا بتوانیم کیفیت خدمات را افزایش دهیم و این مهم باید تا قبل از پایان سال صورت گیرد.

وی نظارت بر عملکرد قاریان و مشترکین را ضروری خواند و گفت: تلاش داریم در آینده نزدیک به سوی سیستم چاپ قبض در محل و انتقال اطلاعات مشترکین بر روی سیستم (GIS) پیش برویم که در این صورت کل فرآیند تحت نظارت و پایش مستقیم قرار خواهد گرفت.