به گزارش پایگاه خبری ربیع، سردار جواد استکی با اشاره به تهدیدات ترامپ عیله ایران اظهار داشت: همه رئیس‌جمهورهای آمریکا در بدو ورود، ایران را تهدید می‌کنند و می‌گویند ما برای تامین امنیت اسرائیل هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم، اما این تهدیدات فقط در حد سخنرانی است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد حقایقی که رئیس جمهور جدید آمریکا عنوان کرده است، گفت: باید از ترامپ تشکر کرد برای اینکه حقایق آمریکا را نشان داد. ترامپ عمق جامعه آمریکا را نشان داد، وی ضعف‌ها، آسیب‌ها، بی‌قانونی و ظلم و مشکلاتی که در آمریکا وجود دارد را ترامپ و برای دنیا بازگو کرد.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) اصفهان اضافه کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که آمریکا یک طبل تو خالی است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امام خامنه‌ای، مردم ایران، بسیجیان و پاسداران نیز همین را می‌گویند.

سردار استکی با اشاره به اینکه ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: در جامعه ایران اسلامی محور رهبری است، اگر مردم و به‌ویژه مسئولان به فرمایشات و تدابیر رهبر انقلاب عمل کنند، مشکلات جامعه کمتر می‌شود.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای امسال فرمودند، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید در جامعه انجام شود که اگر دولت از اول سال اقتصاد مقاومتی را شروع کرده بود، امروز مشکلات کشور خیلی کمتر شده بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با تاکید بر اینکه در همین دو سه روز گذشته هم امام خامنه‌ای اشاره کردند که انجام اقتصاد مقاومتی با اعداد و ارقام نیست و باید در جامعه و زندگی مردم آن را مشاهده کرد که البته این طور نیست، عنوان کرد: مسئولان باید گزارش دهند که در این مدت با اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه راهکار خلاصی از جنگ اقتصادی فعلی کشور، فقط اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تحکیم و استحکام اقتصاد از درون، یعنی تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق، واردات بی‌رویه.

سردار استکی با بیان اینکه نترسیدن از دشمن، به کارگیری نیروی انسانی جوان و خوش فکر و متفکر ایرانی می‌تواند اقتصاد ما را بیمه کند، گفت: مشکلات اقتصاد ما وقتی حل می‌شود که از این عوامل استفاده کنیم.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) اصفهان با اشاره به اینکه فساد مانند موریانه است و از داخل ویران می‌کند، عنوان کرد: فساد از داخل ویران و نابود می‌کند و اگر فساد در سطح جامعه باشد، اخلاق را از جامعه می‌گیرد و دروغ و تهمت رواج پیدا می‌کند. فساد اگر در اقتصاد باشد، ربا رایج می‌شود، اگر فساد در مسئولان پیدا شود به جامعه سرایت می‌کند و در هر عرصه‌ای از قبیل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند تاثیرات منفی در استحکام جامعه داشته باشد.

سردار استکی گفت: امیدواریم سران سه قوه جلوی فسادها را بگیرند تا ضرری به نظام و انقلاب، خون شهیدان و ملت صبور ایران نرسد.

تسنیم