به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در بازدید از پروژه قطار برقی کرج – هشتگرد، با اشاره به عزم خوب شرکت شهرک های جدید در این پروژه افزود: پیمانکاران نیز با جدیت مشغول به کار هستند؛ در مسیر این پروژه ایستگاهی مد نظر بود که سال ها مطالبه می شد و امسال عملیات اجرایی آن با پیگیری های صورت گرفته آغاز شد.

استاندار البرز با بیان اینکه پیش بینی می شود تا مرحله تکمیل این پروژه حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد، اظهار کرد: در صورتی که این وسیله حمل و نقل عمومی بهره برداری شود در تسهیل تردد مردم به ویژه اهالی این منطقه و واحدهای صنعتی بزرگ ساوجبلاغ تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی خود را موظف به پیگیری جدی تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی البرز دانست و بیان کرد: با بازدیدهای مستمر از پروژه ها اقدام به نظارت جدی و رفع موانع کرده ام؛ عزم دولت برای توسعه راه های البرز و ایجاد بسترهای ترددی امن مشهود است زیرا پروژه هایی همچون آزادراه چرمشهر-آبیک، تهران-شمال، همت و قطار برقی کرج-هشتگرد به سرعت در حال تکمیل است.

شهبازی با اشاره به دستاوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور به البرز، عنوان کرد: در تعاقب این سفر و با هم افزایی وزیر راه و شهرسازی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمترین زمان ممکن مسافربری شدن فرودگاه پیام به تصویب هیأت دولت رسید.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/