به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا کریمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: هفته دولت آغازشده است و ضمن تبریک این هفته به مسئولین، خطاب به آنان میگوییم، امیدواریم با الگو قرار دادن شهدای دولت در این فرصت باقیمانده از زمان خدمت خود حق نظام و مردم ایران را ادا کنند.

وی افزود: در دستگاه‌های دولتی و بدنه نظام افراد پاک دست، مؤمن، باتقوا و دلسوز مردم و نظام وجود دارند اما نمی‌توانیم منکر برخی بی‌تدبیری‌ها و خطاها و سوءاستفاده‌های عده‌ای محدود شویم.

امام‌جمعه موقت کرج بیان کرد: تهاجم دشمن همواره وجود داشته و تحریم و تهدید مستمر در جریان بوده است ولی همچنان مانند تمام تاریخ انقلاب بااقتدار در مقابل هجمه‌های آنان ایستادگی می‌کنیم.

کریمی بابیان اینکه طبق فرامین الهی نباید ترس از دشمن در دل مسلمانان وجود داشته باشد، تصریح کرد: خداوند وعده پیروزی مسلمین را در کتاب آسمانی خود داده است و ایستادگی و توکل به خداوند ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

وی ادامه داد: متأسفانه در جامعه امروز رباخواری، بسیاری از افراد را گرفتار کرده است که نمی‌خواهم نحوه فعالیت چنین گروه‌هایی را در تریبون نماز جمعه بازگو کنم.

امام‌جمعه موقت کرج منکرات، بی‌نمازی، بی‌حیایی، دزدی، دروغ و غیره را عوامل بروز مشکلات و معضلات امروز جامعه عنوان کرد و یادآور شد: کم‌فروشی نیز در حال اضافه شدن به بقیه ناگواری‌های زندگی مردم است و موجب می‌شود وضعیت اقتصادی شرایط بدی پیدا کند.

کریمی اضافه کرد: همچنین در امربه‌معروف و نهی از منکر کوتاهی شده است و در روایت داریم اگر این فریضه الهی در میان جامعه اسلامی به‌درستی اجرا نشود، مردم آن منطقه با مشکلات گوناگون مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام سطوح و رده‌های سنی افراد مو من و مخلص وجود دارند که برکت کشور هستند و به امید خدا خود و جامعه را از گناه حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/