به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، در این نمایشگاه آثاری از مجید ایرایی که در نیویورک به سبک پاپیه مکزیکی شهرت دارد، به همراه ۳۰ نفر از شاگردانش، عروسک‌هایی از چوب و پارچه نسیم و صحرا عسگری، همچنین آثاری از پاپیه‌های الهام دریایی، ناهید واسقی، زهرا شجاعی و هنرمندان دیگر به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته مرجان شکری – مدیر گالری – برای دومین بار است که نمایشگاهی از عروسک‌ها در این گالری برپا می‌شود. اسفندماه سال گذشته نیز نمایشگاه گروهی عروسک‌ها برگزار شد که همه‌ی آثار به فروش رفت و سفارش بسیاری در این زمینه ثبت شد. با توجه به استقبال از این نمایشگاه تصمیم گرفته شد، این رویداد تکرار شود و چون تعداد عروسک‌های پاپیه این نمایشگاه بیشتر از سایر عروسک‌های دیگر است عنوان نمایشگاه گروهی عروسک های پاپیه برای آن انتخاب شده است.

نمایشگاه گروهی عروسک‌های پاپیه از ۴ آبان‌ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۴ آبان‌ماه به گالری ۴ واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، کوچه اشراقی، شماره ۴ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مراجعه کنند. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

انتهای پیام/