به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسن ذبیحی اظهار کرد: شایان سید نظری بوکسور جوان وزن ۸۱ کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی کشور گیلان که در اوایل دی‌ماه امسال برگزار شد صاحب‌عنوان نقره شد و مبارزه فینال را به بوکسور میزبان واگذار کرد.

وی در ادامه افزود: نفرات برتر و حتی بیشتر از ۳ نفر در هر وزن در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند و شایان سید نظری نیز با شایستگی که از خود نشان داد به این اردو دعوت شد.

نائب رییس هیات نائب رییس هیات بوکس استان بوکس استان احتمال فیکس شدن سید نظری در تیم ملی جوانان را بالا دانست و گفت: چرا که سید نظری در مسابقات گیلان فینال را به بوکسور میزبان واگذار کرد و شرایط جوی سالن به نفع بوکسور میزبان بود و عملکرد سید نظری بسیار خوب بود.

ذبیحی تصریح کرد: شایان سید نظری از بوکسورها و استعدادهای تازه کشف‌شده استان است و در مسابقات کشوری گیلان نیز خوش درخشید.

وی همچنین گفت: در انتهای اردوی قم در اوزان مختلف مسابقات درود اردویی برگزار می‌شود و نفرات برتر ملی‌پوش خواهند شد و برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند.

نائب رئیس هیات بوکس خراسان شمالی افزود: آقایان امین صحرایی و محمد نورانی نیز در مسابقات گیلان مدال‌های طلا و نقره به‌دست آوردند اما چون دیگر در رده جوانان نیستند به این اردو دعوت نشدند و بعدازاین با درخشش در مسابقات بزرگسالان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت خواهند شد.

ذبیحی در ادامه گفت: همچنین میثم قشلاقی بوکسور وزن ۷۵ نیز به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت‌شده و حدود ۱ ماه و نیم است که در اردو به سر می‌برد.

لازم به ذکر است مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان با حضور ۵۸ بوکسور دعوت‌شده از سراسر کشور در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۱۰۱۳