به گزارش پایگاه خبری ربیع، حسن خوانی عصر امروز در جلسه آگاه سازی سیاسی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، با اشاره به نهم دی ماه، سالروز حماسه مردم در برابر فتنه گران، اظهار کرد: جوامع مختلف به دنبال رسیدن به ارزش های والای الهی هستند که برای رسیدن به این این ارزش ها باید قدرت تشحیص حق از باطل، حرکت در مسیر حق و استفپقامت دارند.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت ایران در انقلاب اسلامی این سه عنصر مهم را داشت، تصریح کرد: مردم با رهبری امام عظیم الشان حق را از باطل تشخیص داده سپس با مبارزات مستمر و بی وقفه انقلاب کرد و در نهایت با استقامت بی نظیر خود تاکنون انقلاب خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه حرکت های زیادی در طول تاریخ به دنبال حرکت به سوی حق بودند، خاطرنشان کرد: این حرکت ها به دلیل این که یکی از این سه عنصر را نداشتند، به موفقیت نرسیدند.

خوانی قیام مردم کوفه در سال ۶۰ هجری را یکی از نمونه های این حرکات دانست و عنوان کرد: اهل کوفه در برهه ای از زمان حق را از باطل تشخیص دادند و حرکت وخیزشی هم علیه ظلم و جور آن زمان به راه انداختند ولی موضوع مهمتر را که استقامت بود فراموش کردند.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این اقدام اهل کوفه در خالی کردن میدان حق موجب شد که واقعه عاشورا به وقوع بپیوندند و بزرگ ترین جنایات بشر در حق آل الله شود.

خوانی با بیان اینکه ملت ما با الگوگیری از انقلاب اسلامی دست به قیام علیه طاغوت زد، خاطرنشان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از توان بالغ بر ۳۷ کشور جهان جنگ نابرابری علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت و پس از این که از این راه به نتیج نرسید به سمت جنگ نرم رفت.

وی تصریح کرد:  یکی از عناصر فتنه ماه ها قبل از انتخابات این موضوع را اعلام کرد که ادعای تقلب در انتخابات پیش رو باید از سوی یک فرد موجه  مطرح شود.

وی فتنه ۸۸ را جدا از خساراتی که داشت یک درس عبرت بزرگ و چراغ راه حرکت برای ملت ایران قلمداد کرد و گفت: نهم دی ماه که با نام سالروز بصیرت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ثبت شد نتیجه حرکت عظیم و موثر ملتی است که در مقابل توهین به مقدسات تاب نیاورد و بساط فتنه و فتنه گر را با یک خیزش عظیم و خود جوش جمع کرده و طعم ناکامی و شکست مجدد را به دشمنان خود چشاند.

انتهای پیام/