به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران کلانتری ۱۳کهریزک حین ماموریت به سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند و پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سرنشین و راننده خودرو به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند، افزود: متهمان در بازجویی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر ۱۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان ساوجبلاغ و استان تهران اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: متهمان با شناسایی اماکن خصوصی و ویلاهای خالی از سکنه اقدام به سرقت از این اماکن کرده و لوازم مسروقه را به سه نفر مالخر در استان های البرز و تهران می فروختند که با راهنمایی متهمان مالخرها در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و دربازرسی از مخفیگاه آن ها ۲۰۰ قلم انواع لوازم سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران تاکنون ۱۰۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/