به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد ، حمید قربانی جم در ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها در بجنورد با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این برنامه فراگیرترین جشنواره ملی در کشور به لحاظ کمی و کیفی است.

وی برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیما را یکی از نقاط عطف در استان دانست و افزود: این جشنواره برکات فراوانی همچون، توسعه متوازن رسانه‌ای در جهت تحقق عدالت رسانه‌ای، قرارگیری استان میزبان در کانون و صدر شبکه‌های ملی و برون‌مرزی در تمام کشور و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها خراسان شمالی پس از سفر رهبری  را در پی خواهد داشت.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی همچنین حضور چهره‌های ملی و شخصیت‌های فرهنگی فاخر را ازجمله دیگر برکات جشنواره تولیدات صداوسیمای استان‌ها عنوان کرد و گفت: حضور مجریان کودک و نوجوان در استان، برگزاری هفته فرهنگی در خراسان شمالی با حضور تمام استان‌های کشور و تکریم از چهره‌های شاخص و افراد ممتاز استانی در تراز بسیار مناسب از دیگر مزایای میزبانی از جشنواره تولیدات صداوسیما است.

وی همچنین با اشاره به هدف‌گذاری و اقدامات مجموعه صداوسیمای خراسان شمالی تا زمان جشنواره گفت: تهیه ۲۰ مستند فاخر از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم خراسان شمالی، معرفی فاخر و جذاب ۱۳ نقطه گردشگری در خراسان شمالی  و تهیه ۹ قسمت برنامه با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های آماده پخش مرکز صداوسیمای خراسان شمالی در آینده است.

قربانی جم در انتها همچنین از اقدام در جهت تهیه سه سریال و دو تله‌فیلم در خراسان شمالی خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد این اتفاقات مهم در کشور به کمک صداوسیما بیایند و بخشی از هزینه‌های لازم را تقبل کنند.

گفتنی است بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌های کشور سال ۹۸ در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/