به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از افتتاح یک پروژه ورزشی ویژه بانوان و بهره‌برداری از چهار معبر و بلوار در دوازدهمین هفته اجرای چلچراغ توسعه خبر داد.

مهدی بذرافشان با اشاره به آغاز دوباره طرح چلچراغ توسعه بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از خانه ورزش و نشاط مهتاب و همچنین بهره‌برداری از بلوار ۴۵ متری دیبای ۸، معابر «ملیحا» و «سجادیه» راوند و «ترنج» واقع در بلوار نارنجستان از جمله پروژه‌های دوازدهمین هفته اجرای چلچراغ توسعه به شمار می‌آید.

وی، به بهره‌برداری از خانه ورزش و نشاط مهتاب اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه به همراه زمین‌های روباز والیبال و بازی کودکان به مساحت کلی ۸۵۰ متر مربع و با اعتبار مجموع ۶ میلیارد ریال در مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو پارک آیت‌الله مدنی(ره) ویژه بانوان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، بهره‌برداری از بلوار ۴۵ متری دیبای ۸ واقع در مسیر بلوار صنعت را نیز یادآور شد و گفت: این پروژه شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و رنگ‌آمیزی آن، آسفالت، روشنایی و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال مهیای بهره‌برداری شده است.

بذرافشان، تصریح کرد: بهره‌برداری از معابر ملیحا و سجادیه راوند شامل عملیات زیرسازی و آسفالت با صرف هزینه‌ای ۵ میلیارد ریالی نیز از دیگر پروژه‌های دوازدهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه محسوب می‎‌شود.

وی، همچنین از «ترنج» واقع در بلوار نارنجستان به عنوان یکی دیگری از معابری عنوان کرد که پس از عملیات زیرسازی و آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به عنوان پروژه دیگر هفته دوازدهم طرح چلچراغ توسعه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، تأکید کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها بر اساس نظر و خواست معتمدین محلی و بر مبنای نیاز منطقه پنج صورت پذیرفته است.

بذرافشان، با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دوازدهمین هفته طرح چلچراغ توسعه گفت:این مراسم در مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو پارک آیت‌الله مدنی(ره) از ساعت ۷:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه جاری آغاز می‌شود.

شایان ذکر است در طرح چلچراغ توسعه که با محوریت اجرای پروژه‌های شهری در مناطق پنج گانه و سازمان‌های شهرداری اجرا می‌شود، پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بانوان و…در نقاط مختلف شهر به افتتاح می‌رسد.

ابراهیم قربانی