به گزارش پایگاه خبری ربیع، در هفته سی و ششم چمپیونشیپ انگلیس ناتینگهام فارست در ورزشگاه سیتی گراند میزبان هال سیتی بود و در پایان با درخشش مهاجم ایرانی اش به یک پیروزی پر گل دست یافت.

کریم انصاری فرد که پیش از این در فصل ۱۹-۲۰۱۸، ۶ بازی برای ناتینگهام انجام داده بود، در ۳ بازی اخیر در فهرست تیمش حضور نداشت و حتی در هفته گذشته خبری مبنی بر فرستاده شدن او به تیم زیر ۲۳ ساله های ناتینگهام شنیده شد. با این حال انصاری فرد در این بازی به فهرست ناتینگهام بازگشت و بازی برابر هال سیتی را از روی نیمکت آغاز کرد.

انصاری فرد در دقیقه ۵۹ و در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود با نظر مارتین اونیل به جای لئو به میدان آمد و در دقیقه ۶۷ به خاطر خطای خشن بر روی ریس برک با کارت زرد جریمه شد. ۴ دقیقه بعد از این خطا انصاری فرد با اثرگذاری بر روی ارسالی از جناح راست، توپ را برای ژائو کاروالیو کاشت تا این مهاجم بزریلی با شلیک دیدنی پای راست از بیرون محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر برساند.

۴ دقیقه بعد از این گل، انصاری فرد خود در نقش گلزن ظاهر شد. ضربه پای راست لولی به تیر دروازه برخورد کرد و این توپ در برگشت با ضربه انصاری فرد به گل تبدیل شد تا او نخستین گل فصل خود را به ثمر برساند.

لولی در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا ناتینگهام فارست به پیروزی ۳-۰ رسیده و انصاری فرد نیز با یک گل و یک پاس گل، نقش مهمی در سیزدهمین پیروزی تیمش در این فصل ایفا کرده باشد.

ناتینگهام فارست با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رسید. ناتینگهام اکنون با رده ششم (آخرین سهمیه پلی آف صعود به لیگ برتر) تنها ۲ امتیاز فاصله دارد. هال سیتی نیز با این شکست با همان ۵۰ امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفت.