به گزارش پایگاه خبری ربیع، تیم راکتبال ستارگان افسریه آران و بیدگل مقام دوم دور رفت مسابقات کشور در تهران را به دست آورد.
به گزارش پایگاه خبری طاووس بهشت از تهران از سری مسابقات راکتبال بانوان کشور در پایتخت تیم ستارگان افسریه با شایستگی و قدرت تمام چشم ها را به استعداد و نبوغ بانوان آران و بیدگل خیره کرد.
عباس مبینی رئیس هیات مدیره باشگاه ستارگان افسریه در گفت و گویی با پایگاه خبری طاووس بهشت اظهار کرد:  باشگاه فرهنگی ورزشی افسر در تداوم اهداف راهبردی خود برای تحقق برنامه های نظام جامع باشگاه داری ،از ورزش بانوان همانند ورزش آقایان حمایت ویژه می کند .یکی از رشته های جذاب ورزشی  اسکواش است که در سطح شهرستان استعدادهای ویژه ای دارد ، راکتبال نیز زیر مجموعه آن است که به تازگی در سطح کشور رو به پیشرفت است و طرفداران خاص خود را دارد .
وی ادامه داد: باشگاه ستارگان افسریه در راستای پویایی و نشاط بیشتر بانوان شهرستان و نشان دادن توانایی این شهر کویری پس از هماهنگی با اقای فردنژادرییس محترم اداره ورزش و جوانان،  اقای جارچی ربیس محترم سابق هیات اسکواش آران و بیدگل ، اقای محمدی رییس محترم اسکواش استان  اصفهان  ، آقای جلیلی قاضی زاده رییس  محترم  سازمان لیگ اسکواش  در مسابقات  راکتبال کشوری  شرکت کرد .
وی به برگزاری و تعداد تیم ها اشاره کرد و گفت: اولین دوره لیگ کشوری راکتبال  با شرکت ۷ تیم و با حضور  تیم های ۱-فرزانگان تهران ۲-ستارگان افسریه آران و بیدگل ۳پیشگا مان تهران ۴ – ایندگا ن تهران ۵-نیکان البرز ۶ -مهرگان تهران ۷ – زاک و ماریان بیرجند از تاریخ ۲۱ تا ۲۲ آذر ماه ۹۸ در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار  شد که بانوان ستارگان افسریه با مربیگری سرکار خانم فهیمه سبزیکار از چهره های سر شناس اسکواش شهرستان در این مسابقات شرکت کردند .
آقای مبینی به نتایج تیم بانوان شهرستان در لیگ کشور اشاره کرد و گفت: تیم بانوان سرافراز آران و بیدگل به ترتیب این نتایج درخشان را در لیگ کشور به دست آورد:
 ستارگان افسریه آران و بیدگل ۱
زاک و ماریان بیرجند  ۲
ستارگان افسریه آران و بیدگل  ۲
آیندگان تهران ۱
ستارگان افسریه آران و بیدگل  ۲
فرزانگان تهران ۱
ستارگان افسربه آران و بیدگل ۳
مهرگان تهران ۰
ستارگان افسریه آران و بیدگل ۳
پیشگامان  تهران ۰
ستارگان  افسر یه آران و بیدگل ۳
نیکان البرز ۰
وی افزود:  تیم بانوان ستارگان افسریه با پنج برد و یک باخت و کسب  ۱۴ امتیاز و با اختلاف یک امتیاز پس از تیم زاک و ماریان بیرجند به مقام دوم رسید . کسب این جایگاه ارزنده از سوی بازیکنان ستارگان افسریه ی آران و بیدگل شاهکار بزرگی در مسابقات بود که چشم ها را به سوی ورزش و راکتبال آران و بیدگل خیره کرد، بازیکنان این تیم شایسته، خانم فهیمه سبزیکار ،خانم مریم  حقیقی خانم زهرا مسجدی و خانم فاطمه خبری هستند.
به گزارش خبرنگار طاووس بهشت: آقای عباس مبینی  رییس هیات مدیره  و آقای مهندس ابراهیم اسماعیلیان  مدیر عامل   با همکاری هیات مدیره باشگاه ،با جدیت و تلاش مستمر  تمهیدات لازم را برای راه اندازی و شرکت تیم راکتبال بانوان در مسابقات کشوری انجام داده اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
   همچنین  باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان افسریه با تدوین راهبرد های مناسب و  حمایت همه جانبه از نخبگان و چهره های ورزشی بانوان و با استعداد یابی از بین نونهالان   زمینه حضور دختران نجیب و بانوان سرافراز را در عرصه ی ورزش فراهم می کند و این راهکار مناسب و شایسته ای برای سلامتی رو ح و جسم بانوان اخلاق مدار شهرستان است . برای  مدیریت  این باشگاه وزین  آرزوی سرافرازی و موفقیت داریم.
    ضمن تقدیر و تشکر  ازهمه ی  کسانی که در راه رشد و تعالی ورزش بانوان به ویژه رشته ی مهیج اسکواش و راکتبال  از آغاز تا کنون در سطح شهرستان ودر   مجموعه ی ورزشی مادر تلاش کرده اند از درگاه خداوند بزرگ  آرزوی موفقیت روز افزون داریم .
   از بانوان بزرگوارتیم راکتبال ستارگان افسریه که با همت و تلاش ، نام آران و بیدگل را در سطح کشور بلند آواره کردند متشکریم . دور برگشت لیگ کشوری  راکتبال بانوان در بهمن ماه ۹۸ برگزار خواهد شد .