به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سلیمان شکری  درباره برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات استان البرز اظهار داشت: ساخت ۲۰۰ هزار متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: پس از ساخت ضریح حبیب ابن مظاهر (ع) در البرز، ساخت ۶ درب از درب های حرم آقا سیدمحمد فرزند امام هادی (ع) و از امامزادگان عراق در این استان انجام شده است و پیش از نوروز در محل مورد نظر نصب شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز تصریح کرد: با توجه به وجود داعش و ایجاد ناامنی در سامرا و بنا بر تأکید نماینده ولی فقیه در استان البرز، پروژه جدید ساخت درب‌های ورودی حرم امامین عسکریین (ع) در دست اقدام بوده و توافقات لازم در این مورد صورت گرفته است.

شکری افزود: سال گذشته ۶ کیلوگرم طلا توسط سه خیّر از کشور کویت جهت ساخت درب های حرم آقا سیدمحمد اهدا و مقرر شد، جهت انجام پروژه بعدی نیز ۱۰ کیلوگرم طلا اهدا شود.

وی حرم حضرت زینب (س) را اولویت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز اعلام کرد و گفت: این صحن به صورت متراژی واگذار می‌شود و افراد دارای تمکن مالی در صورت تمایل می‌توانند به عنوان باقیات صالحات به نام خود یا خانواده هر متر مربع را با مبلغ چهار میلیون تومان خریداری و سپس سند افتخار را دریافت کنند.

شکری با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح یادآور شد: علیرغم وجود مشکلات معیشتی در میان مردم، توجه به اهل بیت (سلام الله علیهم) به صورت ویژه مشاهده می شود و جمع‌آوری نذورات مردمی در این مسیر ادامه دارد.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/س/۳/ح