به گزارش پایگاه خبری ربیع، حمیدالدین یوسفی در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش افزود: در شرایط حساس فعلی که دشمنان اسلام و کشور بر علیه ملت و نظام و دولت ما بسیج شده اند، می طلبد برای نقش بر آب کردن توطئه های آنها همه اقشار جامعه و مسئولان پای کار باشند .

وی اظهار کرد: در چهارمین دهه از انقلاب اسلامی باید خدمات نظام برای مردم تبیین شود لذا مدیران رسالت سنگینی دارند که با سیاهی ها و جوسازی ها مقابله کنند .

مقام عالی دولت در خاش ادامه داد: دشمنان کشور قصد ایجاد شکاف و گسست در جامعه دارند لذا مدیران باید حفظ نظام و اصل نظام و رفع مشکلات مردم و بالا بردن شاخص های رضایت مندی مردم را در دستور کار قرار دهند .

وی اظهار کرد: گریز از خدمت و بهانه دادن در دست دشمنان، و نداشتن برنامه کاری و روزمرگی در خدمت رسانی از سوی به هیچ وجه پذیرفته نمی شود .

یوسفی بیان کرد: سرویس های جاسوسی و اطلاع رسانی در مرزها و در داخل و خارج کشور فعال هستند لذا می طلبد همگان با هوشیاری و بصیرت و پیگیری مشکلات برای رفع آنها تدبیر کنند .

فرماندار خاش افزود: تقویت نظارت و بازرسی ها و سالم سازی در خدمت رسانی، پیشگیری از ظلم به مردم و رعایت اصل امانت داری و اجرای عدالت باید در دستور کار مسئولان باشد .

فرماندار خاش گفت: در مسیر اجرای پروژه ها و اختصاص اعتبارات باید هماهنگی شهرستان و فرماندار باشد تا از تبعات بعدی پیشگیری شود و مدیران حق ندارند بدون ملاحظه تبعات اجتماعی برای این منطقه برنامه ریزی کنند زیرا آثار سوء آن در جامعه پدید می آید و ما باید برای حل و رفع آن تدبیر کنیم .

وی اهمیت مقابله با مافیای سوخت و قاچاق کنندگان عمده سوخت را متذکر شد و تاکید کرد: بر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری نباید جلوی کار مردم مرزنشین و حمل کنندگان مقادیری محدود از سوخت را بگیرند و به آنها ضرر بزنند .

یوسفی ضمن تشکر از عملکرد بانک توسعه و تعاون در حوزه پرداخت تسهیلات به متقاضیان امر اشتغال تاکید کرد: برای تهیه و ذخیره سازی سوخت زمستانی مدارس و مردم و مقابله با احتکار کنندگان و گرانفروشان و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات حوزه بیکاری و تدوین سند توسعه کشاورزی و روان سازی خدمات باید مورد توجه باشد .

وی تصریح کرد: قابل توجیه نیست که مدارس و کلاسهای درس در این موقع از سال فعال نیستند و متاسفانه مواردی را مشاهده می کنیم که دانش آموزان در این موقع و فصل از سال روی زمین نشسته و کتاب ندارند و امکانات لازم برای آموزش ها فراهم نیست، پس فرصت تابستان برای چه منظوری است که در این مدت نتوانسته اند تدبیر کنند .

علی کرد نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه گسل های پرخطری از سوی دشمنان با هدف نابود کردن کشور و بحران آفرینی شکل می گیرد گفت: اتحاد قوای سه گانه و هماهنگی مردم با مسئولان و ارائه خدمات شایسته به مردم و برنامه ریزی و شتاب بخشیدن به خدمات و رفع مشکلات تحریم ها، تهیه بسته حمایتی و پیشگیری از گرانی ارز سبب غیرفعال شدن گسل ها شده است .

وی اظهار کرد: در حوزه خدمت رسانی به مردم اگر مدیران ناتوان عمل کنند، باید سریعا برکنار شوند .

وی استفاده از مدیران توانمند و دلسوز و متخصص و کارآمد را از وظایف مهم دولت عنوان کرد که با هدف گره گشایی از مشکلات صورت می گیرد و امروزه نیز نظام اسلامی به مدیران با تدبیر در مواقع بحران نیاز دارد .

وی اظهار کرد: شوراها و دولتمردان باید در مواقع بحرانی دلسوزانه و با قدرت پای کار بیایند .

وی دوبانده کردن جاده خاش به زاهدان و گازرسانی، آبرسانی از کارواندر به خاش( در دو بخش ذخیره‌سازی و خط انتقال آب به صورت کوتاه و میان مدت) با قاطعیت در حال پیگیری است، راه آهن نیز در قطعات مختلف در حال اجرا می باشد .

امام جمعه شهرستان خاش نیز در این نشست با اشاره به اینکه در چهارمین دهه از انقلاب اسلامی قرار داریم بر اهمیت توجه به امید آفرینی و بیان اقدامات انجام شده از سوی دستگاههای مختلف تاکید کرد .

حجت الاسلام غلام رضا دهقان افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف، ایجاد جوی ملتهب در جامعه، تفرقه افکنی و گروه بندی و حزب بندی ها و تحریم و فشار و غیره می خواهد به کشور و مردم ما ضربه بزند که ضرورت دارد همه اقشار جامعه و مسئولان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، هوشیاری و بصیرت و تقوا و توکل به پروردگار و حفظ وحدت و همگرایی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند و قطعا با اتحاد و همدلی نصرت الهی می آید .

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش هم با اشاره به اینکه منافقان از صدر اسلام تاکنون برای نابودی اسلام در تلاش بوده اند گفت: تلاش برای برقراری اتحاد و همدلی در جامعه اسلامی و رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات شایسته به اقشار جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان باید در کشور و منطقه ما تقویت شود .

عیدمحمد قلندرزهی رئیس شورای شهرستان خاش هم با تاکید بر اینکه در نشست های شورای اداری باید حول محور یک موضوع خاص بحث بشود و برنامه ریزی برای توسعه منطقه مورد توجه باشد گفت: اجرای دستورات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت و استفاده از فرصت و ظرفیت های داخلی و حمایت از تولیدات داخلی، تلاش برای تحقق شعار سال و ایستادگی در برابر تحریم ها و انجام کارهای خدمات رسانی سبب امید آفرینی و انسجام در جامعه می شود .

حمیدرضا کبدانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش هم گزارش هایی از اقدامات انجام شده ارائه دادند .

نصرالله چاری معاون بهره برداری و نگهداری شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه روستاهای بالای ۲۰ خانوار آبرسانی خواهند شد و در مناطق مختلف با ایجاد زیرساختها در قالب ایجاد مجتمع های آبرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار هم توجه می شود .

چاری افزود: در استان چندین مجتمع آبرسانی در دستور کار این شرکت بوده که مجتمع های دشت آبخوان و چاه احمد در چند فاز در دست اقدام و اجرا هستند، نصب تصفیه خانه جهت آب شرب گوهرکوه در مسیر شبکه آبرسانی مجتمع گوهرکوه و در ده رئیس ایرندگان نیز یک مجتمع کار شده و مجتمع دشت رباط و مجتمع هشتاد روستایی حاشیه شهر هم از اولویت های این شرکت است .

در ادامه محمدعلی قهرمانی به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری و آرمین به عنوان مدیر جدید تعزیرات حکومتی، خانم کیخا به عنوان سرپرست آموزش و پرورش معرفی و از خدمات مسئولان سابق قدردانی و از مدیران برق و آبفار بعنوان مدیران نمونه تجلیل شد.


انتهای پیام