به گزارش پایگاه خبری ربیع، سیدجلال حسینی دوران فوتبالی پرفشاری را پشت سر گذاشته؛ عاملی که باعث شده بارها در گفتگوهای غیرفوتبالی از خانواده‌اش بابت سفرهای طولانی و پیاپی و کم توجهی‌اش عذر بخواهد. او البته بعد از اینکه از تیم ملی خداحافظی کرد، توانست فشار کمتری را تحمل کند و همین مساله عاملی شد تا در فصل گذشته در دیدارهای بیشتری برای تیم پرسپولیس به میدان برود. سیدجلال که از نظر فیزیکی و قدرت دوندگی طی این سال‌ها توانسته نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد، بارها با اخباری مبنی بر مصدومیت پیش از بازی‌ها مواجه شده اما خواسته یا بالاجبار و بنا به نیاز تیم، شرایط حضور در بازی‌ها را به دست آورده که از جمله آن شاید بتوان به دیدار برابر النصر اشاره کرد. جایی که سرمربی حریف با ابراز بی‌اعتنایی به بازگشت این بازیکن به ترکیب تیمش مدعی شد که او سوپرمن نیست که بتواند تیمش را نجات دهد و البته در پایان همان بازی، سیدجلال با گل خود تیمش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان فرستاد.

اگرچه نمی‌توان هنوز به صورت قطعی درباره مشکل و اختلاف نظر میان کاپیتان و سرمربی پرسپولیس با توجه به اتفاقات ۲۴ ساعت اخیر نظر قطعی داد اما پیشینه گابریل کالدرون نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم به‌وجود آورده است. رسانه‌های عربی درباره خصوصیات منفی این سرمربی آرژانتینی به “مشکل او با ستاره‌های تاثیرگذار” اشاره کرده بودند. او پیش از این با محمد نور، حسن العطبی و ماجد المرشدی در تیم‌هایی که هدایت‌شان را عهده‌دار بود به مشکل خورده و آنها را از لیست و ترکیب خارج کرده بود.
کالدرون اکنون به طور واضح مشخص کرده که کاپیتان ۳۷ ساله تیمش که نقش پررنگی در موفقیت‌های سه فصل اخیر سرخ‌ها ایفا کرده، در صورتی که آمادگی کامل نداشته باشد، جایی در لیست او برای بازی‌ها نخواهد داشت. این در حالی‌ست که سیدجلال در ۴ سالی که در پرسپولیس حضور داشته (لیگ سیزدهم، شانزدهم، هفدهم و هجدهم)، دفاع این تیم جزو برترین خطوط دفاعی محسوب شده و او نیز طی این مدت ۶ بار عنوان برترین مدافع فصل را به خود اختصاص داده است. قدرت بالای رهبری و میل به پیروزی و تجربه قابل اتکای این بازیکن که سابقه حضور در یک دوره جام جهانی و دو دوره جام ملت‌ها را دارد، باعث شده بود تا وی طی این سال‌ها به مهره محبوب هواداران تبدیل شود.

برای هواداران پرسپولیس هیچ اتفاقی بدتر از این نخواهد بود که ستاره محبوب و کاپیتان قابل احترام‌شان به سرنوشت ستاره‌هایی همچون علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا دچار شود. اسطوره‌هایی که در اوج محبوبیت با توجه به رفتار صورت گرفته در شرایط بدی از این تیم خداحافظی کردند و نتوانستند خداحافظی ماندگاری با پیراهن این تیم ثبت کنند.

سیدجلال اما با تمام فشاری که در فصل گذشته برای خداحافظی‌اش وجود داشت، زیر بار این موضوع نرفت و اعلام کرد که از نظر بدنی و فیزیکی همچنان قادر به همراهی این تیم خواهد بود. نمایش او طی دو بازی ابتدایی فصل نیز نشان می‌داد که ادعای او بیراه نیز نبوده و او همچنان با قدرت رهبری خود توانسته بود در خط دفاعی پرسپولیس کار را پیش ببرد اما در حال حاضر انتخاب کالدرون زوجی متفاوت از فصل گذشته است. البته شاید بهتر بود سرمربی آرژانتینی در نشست مطبوعاتی دیروز احترام بیشتری به کاپیتان تیمش می‌گذاشت اما شاید در ذهن او چیزهایی است که ما نمی‌دانیم!