پیشخوان » تولیدی » نجمه کریمیان
کد خبر : 1033802
سه شنبه - 7 آذر 1402 - 15:42
به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین؛

خروش جهانی در حمایت از غزه

امروز مصادف است با روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین.به همین مناسبت هر ساله در ۲۹ نوامبر شاهد حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین هستیم و هر ساله در بسیاری از کشورها برگزار می شود .بیش از ۷۵ سال از اشغال سرزمین مقدس فلسطین می گذرد و اکنون صدای مظلومیت مردم غزه گوش جهان را کر کرده و چشمان آن را بینا نموده است.

خروش جهانی در حمایت از غزه

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، امروز مصادف است با روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین.به همین مناسبت هر ساله در ۲۹ نوامبر شاهد حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین هستیم و هر ساله در بسیاری از کشورها برگزار می شود .بیش از ۷۵ سال از اشغال سرزمین مقدس فلسطین می گذرد و اکنون صدای مظلومیت مردم غزه گوش جهان را کر کرده و چشمان آن را بینا نموده است.گرچه سال هاست چشم بشریت از ظلم و بی عدالتی رژیم غاصب اسرائیل بر مردم مظلوم فلسطین تر و دل ها بیدارتر شده است.

اکنون نه تنها صدای مردم غزه به گوش جهانیان رسیده بلکه چهره منحوس و خبیث صهیونیست ها بر همگان آشکار تر گشته است.حمایت از مردم فلسطین آنچنان گسترده شده که حتی در کشورهای حامی این رژیم نیز شاهد برگزاری تظاهرات علیه جنایات صهیونیست ها هستیم.زیرا مردم جهان به مظلومیت مردم فلسطین پی برده و چهره منافق و منحوس صهیونیست ها آشکار شده است.

حال بیش از دو ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه می گذرد.ولی با مقاومت و ایستادگی گروه های مقاومت و مردم غزه،اسرائیلی ها تن به آتش بس ذلیلانه دادند و در باطن شکست را پذیرفته اند گرچه با وجود آتش بس باز هم آن را نقض کرده اما همه چیز حاکی از شکست این رژیم منحوس و ضربه کاری به پیکره آن است.

البته صهیونیست ها به همین سادگی از میدان عقب نشینی نخواهند کرد تا اینکه به دست خود نابود شوند.موضوع مهمی که در این رابطه وجود دارد اینکه عملیات طوفان الاقصی سبب شد تا دنیا به ماهیت نیروهای مقاومت پی ببرد و از طرفی تشدید حملات غیر انسانی صهیونیست ها علیه مردم غزه منجر به حمایت جوانان اروپایی و آمریکایی شده است.

این حمایت ها به اشکال مختلف از جمله کمپین هایی در جهت تحریم کالاهای تولیدی اسرائیلی یا حامیان این رژیم و یا از طریق پیوستن به پویش های مرتبط با حمایت از مردم فلسطین و همچنین برگزاری تظاهرات اعمال می شود.

اما به راستی چه چیز باعث شده که مردم غزه با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن جنایتکار و شمر زمانه زانو نزنند ؟یقیا ایمان به وعده های الهی و تقویت روحیه بسیجی در این ایستادگی ها موثر است. در واقع همیشه مقابله در برابر ظلم و ستم به نصرت و پیروزی منتهی خواهد شاد.امید است یاری و حمایت مردم جهان بیش از گذشته سبب برافراشته شدن پرچم عدالت در جهان گردد.

نجمه کریمیان