به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران با آیت الله سید حسن خمینی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه که به میزبانی یادگار امام (ره) و در مرقد مطهر امام راحل برگزار گردید، دکتر آرام با ذکر فعالیت‌های بهزیستی مازندران، از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه اجتماعی سخن گفت و سلام و پیام محبت جامعه هدف بهزیستی مازندران را به یادگار امام (ره) رساند.

در این دیدار یادگار امام (ره) با ابراز خوشحالی از برقراری این دیدار، بهزیستی را سازمانی انقلابی و یادگار حرکت الهی امام خمینی ره دانست و اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات سازمان بهزیستی بویژه بهزیستی مازندران مورد توجه مردم قرار گرفته و قدمهای خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه امور اجتماعی و آسیب‌های این حوزه از مهمترین مسائل زیستی در کشور است تأکید کرد: باید تلاش همه مسئولان بر افزایش کیفیت زندگی مردم متمرکز باشد و این تلاش‌ها در حوزه جامعه هدف بهزیستی از نظر کمی و کیفی اهمیت دو چندان دارد.

یادگار امام (ره) در پایان با تشکر از اقدامات دکتر آرام مدیرکل بهزیستی استان مازندران افزود: خبرهای خوبی از مازندران به ما می‌رسد که مایه خوشحالی است و من برای شما و همکارانتان دعا می‌کنم تا در راه خدمت به این مردم سلامت و موفق باشید.