به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان قاسمی معاون سیاسی استاندار در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با بیان این مطلب افزود: می بایست با ارباب رجوع مواجهه صادقانه داشته باشیم و رضایت مندی و اعتماد اجتماعی مردم را جلب نماییم. که در صورت رعایت این اصول اعتماد بر جامعه حاکم خواهد شد.

ایشان همچنین متذکر شد ما باید در برخورد با  ارباب رجوع و مجموعه کاری تبعیض قائل نشویم و در آگاهی رسانی و اطلاع رسانی رعایت انصاف و اعتدال را بنماییم.

قاسمی ادامه داد: می بایست حریم خصوصی افراد حفظ شود و فضای مناسب برای انتقاد و پیشنهاد فراهم گردد.

معاون سیاسی استانداری گفت: بحث عفاف و حجاب گاهاً از مرز نا آگاهی عبور کرده و سازمان یافته عمل می کند که می بایست با آن مقابله کنیم.

وی اظهار کرد: فضاهای مجازی باید در راستای مقابله فرهنگی باشد و به عنوان یک ظرفیت و ابزار به نفع خودمان استفاده کنیم. و باید برای این فضا ها مطابق با فرهنگ  خودمان خوراک تهیه  نموده و دراین فضا اطلاع رسانی نماییم.

ایشان در پایان گفت: حوزه فرهنگی حوزه بسیار ظریف و مهمی است و باید با برنامه ریزی،تفکر و تدبر در آن وارد شد.و نباید نسبت به ارزش های دینی و  اسلامی بی تفاوت بود و باید به شهروندان اطلاع رسانی کرد.